پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلیل کاهش تعداد بازی های پائولینیو توسط والورده

کد خبر : 76271  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 اسفند 1396
از قاره ای به قاره ای دیگر

اختصاصی بارسانیوزپائولینیو هافبک برزیلی بارسلونا که نیم فصل نخست فوق العاده را در بارسلونا سپری کرد به تدریج از میزان بازی هایش کاسته شد که این باتوجه به ضرب دیدگی انگشت پا به این عامل ربط داده می شود درحالی که پائولینیو خسته است.

 

باتوجه به شرایط فصول و آب و هوایی در قاره های مختلف، تمامی لیگ های باشگاهی همزمان آغاز نمی شوند و به عنوان مثال لیگ فوتبال در آمریکای جنوبی در شرف آغاز شدن است و پائولینیو از لیگی به بارسلونا آمد که بازی های زیادی را انجام داده بود.

 

پائولینیو به مدت یکسال 73 بازی انجام داده است. بارسلونا در شرایطی به مراحل تعیین کننده و حساس فصل جاری رسیده که پائولینیو در مجموع 35 بازی برای بارسلونا و 29 بازی برای گوانگژو و 9 بازی برای تیم ملی کشورش انجام داده است در شرایطی که جام جهانی را نیز درپیش خواهد داشت.

 

پائولینیو درست از یکسال قبل با آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و سپس آغاز سوپر لیگ چین در حین فصل به بارسلونا پیوست و والورده نیز سریعا او را به ترکیب اصلی ورود داد و جای تعجبی ورود ندارد که پائولینیو در مدت اخیر رو نیمکت نشسته باشد.

 

بااین حال پائولینیو سومین گلزن برتر فصل بارسلنا با 8 گل پس از مسی و سوارز است.

 

والورده سعی دارد تا با مدیریت صحیح انرژی پائولینیو را برای مقاطع انتهایی فصل مدیریت کند که ورود کوتینیو تا حدی این مشکل را برطرف می کند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.