پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چالش قضاوت ارنستو والورده؛ مرد مظلوم اما محکوم !

کد خبر : 76704  |  زمان ارسال : دوشنبه 14 اسفند 1396
تیم کم گل ارنستو در بازی های اخیر

اختصاصی بارسانیوز – دیدار بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید در بازی حساس فصل با برتری شاگردان والورده با تک گل مسی در شرایطی به پایان رسید که هواداران انتظار نمایش های زیباتر و پرگل تر از تیم را دارند.

 

در دیداری که مسی گل 600 دوران حرفه ای خود را درون دروازه اوبلاک ثبت کرد، سیمئونه در کنفرانس پس از بازی والورده را با جمله ای خاص به چالش کشید و گفت:

اگر مسی در تیم من بود آنگاه ما الان 1-0 برنده می شدیم

 

جمله سیمئونه می تواند به نوعی به عنوان نیش و کنایه به عدم فرصت و موقعیت های کافی بارسلونا و تغییر سبک این تیم همانطور که در کنفرانس قبل از بازی به آن اشاره داشت درنظر گرفته شود تیمی که بابت زیبا بازی نکردن نرخ حضور تماشاگران را نیز در نیوکمپ با ثبت بدترین رکوردهای حضور تماشاگر نسبت به فصول اخیر کاهش داده است.

 

طبق گزارش اسپورت: 

بارسلونا در 11 دیدار اخیر خود تنها مقابل خیرونا موفق به ثمر رساندن بیش از 2 گل در یک بازی شده است.

 

اگر انریکه به مثلث مسی، سوارز و نیمار متکی بود، ارنستو والورده ترجیح داده تا از این وابستگی درآید و با سیستم 2-4-4 پس از خروج نیمار به تقویت توان دفاعی تیمش بپردازد جایی که در فصل گذشته منجر به از دست رفتن لیگ قهرمانان شد.

 

در فصلی که والورده در کنار زیبا بازی نکردن تیمش به خسته کردن ستاره های تیم نظیر لیونل مسی متهم استوالورده بحران خروج نیمار را به خوبی بدون هیچ جایگزینی باتوجه به مصدومیت ابتدای فصل دمبله و دوری 5 ماهه او با داشته هایش مدیریت کرد و نتیجه گرفت.

 

در کنار بازی های قاطعانه بارسلونا، دیدارهایی نیز بودند که تیم والورده علی رغم نمایش نچندان دلچسب موفق به کسب نتیجه شد اما شاید مرد مظلوم بارسلونا باید نسبت به داشته هایش قیاس گردد در فصلی که با خروج نیمار، دمبله هم مصدوم بود و کوتینیو نیز به تازگی به تیم اضافه شده و دمبله همچنان نیاز به زمان دارد.

 

برکسی پوشیده نیست که تیم والورده در فاز تهاجمی وابسته به مسی است و عملکرد سوارز نیز که در فصل جاری پس از شروع ضعیف بابت بازی با درد از ناحیه زانو بهتر شده به مسی بستگی دارد.

 

اما در فصلی که منچستر سیتی پپ گواردیولا درحال درخشیدن است نباید فراموش کرد که تیم سیتی با هزینه 1 میلیارد یورویی پس از فصل ناامید کننده قبل و گذشت زمان به پختگی و موفقیت رسیده و قطعا ارنستو والورده نیز برای قضاوت صحیح نیاز به زمان دارد تا با داشته های جدیدش ارائه بازی زیبا را بیشتر از قبل در دستور کار قرار دهد.

 

دفاع مستحکم اما محکوم به عدم بازی زیبا

 

ارنستو والورده به خوبی تا به این مقطع تیمی قدرتمند در فاز تدافعی ایجاد کرده تمی که مقابل یوونتوس در تورین گل نمی خورد و مقابل اتلتیکو مادرید آماده این روزها نه تنها گلی دریافت نمی کند بلکه موقعیتی نیز به حریف نمی دهد.

 

هم اکنون چالش ارنستو والورده با گذشت زمان، بازگرداندن هواداران به سکوها برای پر کردن نیوکمپ با ارائه بازی های زیباتر با داشته های گران قیمتی چون دمبله و کوتینیو می باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.