پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رئیس و بازیکنان پشتیبان بقای والورده

کد خبر : 78159  |  زمان ارسال : دوشنبه 3 اردیبهشت 1397
ارنستو به دنبال اصلی ترین هدف

اختصاصی بارسانیوز – درحالی که فشار شدیدی روی ارنستو والورده برای کسب قهرمانی جام حذفی بابت حذف از لیگ قهرمانان وجود داشت اما ارنستو پس از فتح کوپا دل ری به سختی در تصاویر جشن قهرمانی رویت شد و حتی در نزدیکی شاگردانش نیز حضور نداشت تا کل اعتبار قهرمانی را به بازیکنانش بدهد.

 

ارنستو که پس از حذف از لیگ قهرمانان خود را مقصر شکست نامید پس از قهرمانی حذفی خود را دلیل قهرمانی اعلام نکرد تا درنهایت با تغییر جریان فشار برکناری از سوی هیئت مدیره با حمایت رئیس بارتومئو و بازیکنان تیم خود را برای پروژه قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل آینده آماده کند.

 

والورده که در فصل جاری به رویکرد محافظه کارانه متهم شده است و در المپیکوی رم نیز بابت تعویض های دیرهنگام و عجیبش مجددا به این موضوع متهم شد و چاره ای برای خروج تیم از بحران المپیگو نداشت فصل را باتوجه به خروج نیمار و مصدومیت دمبله با سیست 2-4-4 کار کرد و حتی پس از ورود کوتینیو نیز به شاکله سیستم اصلی تیمش دست نزد.

 

اما درحالی که والورده متهم اصلی شناخته شد بازیکنان در حمایت از او به دست خالی اش روی نیمکت اشاره داشتند که نیمکت تیم راه حلی را برای سرمربی ارائه نمی دهد نیمکتی که کوتینیو را بابت محرومیت از لیگ قهرمانان دراختیار نداشت.

 

بنابراین بازیکنان با پذیرش مسئولیت شکست در المپیکو که با اشتباهات خط دفاعی همراه بود، سعی در جبران آن و حمایت از والورده در بازی فینال حذفی داشتند که سخن لوئیس سوارز پس از بازی مبنی بر اینکه ما فراتر از یک تیم بودیم اثبات این ادعاست.

 

بنابراین با کسب قهرمانی حذفی و دوگانه فصل تردیدها برای ماندن ارنستو والورده از بین رفته است و سرمربی با حمایت بارتومئو و بازیکنان به کار خود برای بستن تیمی برای فتح لیگ قهرمانان اروپا ادامه خواهد داد چالشی که اگر رئال برای سویمن فصل پیاپی آن را فتح کند فشار بیبشتری روی والورده و بارتومئو اعمال خواهد کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.