پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بیانیه اتلتیکو برای گریزمان؛ از دست بارسلونا خسته شده ایم

کد خبر : 78607  |  زمان ارسال : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397
به بارتومئو هشدار داده بودم

اختصاصی بارسانیوز – پس از سر و صدای رسانه ای مبنی بر تماس بارتومئو با انریکه سرزو رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید با اعلام آمادگی برای پرداخت بند آزاد سازی که مرتبط با مصاحبه دوشنبه بارتومئو بوده است، گیل مارین مدیر باشگاه اتلتیکو مادرید نسبت به این موضوع قبل از فینال لیگ اروپا شاکی شد.

 

خبر منتشر شده تا حدی بزرگ بود که واکنش باشگاه اتلتیکو مادرید با مصاحبه گیل مارین درپی داشت که درخصوص این خبر کادنا کوپه و کادنا سر گفت:

ما از نگرش بارسلونا در این موضوع خسته شده ایم اینکه رئیس، یک بازیکن (اشاره به سوارز) و یک مدیر باشگاه در مورد آینده بازیکنی که با قرارداد دارد آن هم چند روز قبل از فینال لیگ اروپا صحبت میکنند که به نظر من عدم احترام بارسلونا به اتلتیکو مادرید و هوادارانش است.

 

موقعیت باشگاه اتلتیکو مادرید در این خصوص بسیار واضح است و در چندین نوبت عموما اعلام کرده ایم که در هیچ زمانی برای گریزمان مذاکره نمی کنیم. شخصا چند ماه قبل به بارتومئو گفتم که ما آنتوان را نمی فروشیم. و همچنین گفتم که این رفتارشان برخلاف اصول رقابت است چون در حال رقابت برای لالیگا بودیم و بارسلونا یکی از مهم ترین بازیکنان ما را تحت فشار قرار داده است.

 

من در همان زمان به بارستومئو گفتم که اگر گریزمان بخواهد از حق خود برای فسخ قرارداد در نتیجه فشار بارسلونا استفاده کند، باشگاه اتلتیکو مادرید از بارسلونا بابت رفتار نامنابش شکایت و درخواست غرامت خواهد کرد. خب حالا وضعیت خوب است و امیدوارم که این بیانیه به ما کمک کند تا بازیکنان از این لحظات لذت ببرند و برای بازی فینال اماده شوند.

 

بنابراین باشگاه بارسلونا و شخص بارتومئو درخصوص گریزمان با اتلتیکو مادرید در تماس بوده اند و حالا باید منتظر اتفاقات بعدی ماند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.