پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لنگلت: برای بارسلونا تصمیم می گیرم

کد خبر : 78721  |  زمان ارسال : شنبه 22 اردیبهشت 1397
در خیابان می گویند به بارسلونا نرو !

اختصاصی بارسانیوز – درحالی که بارسلونا برای هر بازیکنی در دنیای فوتبال هیجان انگیز است و حتی بازیکنانی چون دمبله و کوتینیو در طول یک سال اخیر درمقابل باشگاه های سابق خود برای رسیدن به این انتقال مهم ایستادند اما اوضاع برای کلمنت لنگلت با وجود پیکه و اومتیتی و احتمال نیمکت نشینی در نیوکمپ فرق دارد.

 

کلمنت لنگلت که به شدت به بارسلونا برای تقویت خط دفاع با خروج قرضی احتمالی یری مینا لینک شده درخصوص علاقه بارسلونا بیان کرد:

من از بازی برای سویا افتخارمی کنم و مردمی را که در خیابان به من می گویند "به بارسلونا نرو" را درک می کنم. اما حقیقت این است که نمی دانم قصد رفتن دارم یا که نه. تا پایان فصل برای گرفتن تصمیم صبر خواهم کردچون در اینجا وضعیتم خیلی خوب است و از تلاشم برای سویا احساس افتخار می کنم. حقیقت این است که کار روی زمین به شما فرصت رشد می دهد یا که نه و به همین دلیل نمی دانم که اوضاع چگونه خواهد بود. من از فصلی که در اینجا گذراندم خوشحالم و رویای من کسب سهمیه لیگ اروپا استتا پس از ان درخصوص آینده ام فکر کنم.

 

تمدید با سویا؟

به مدیر برنامه ام گفتم که میخواهم فصل را بدون فکر کردن درخصوص تمدید و پیشنهادها به اتمام برسانم تا تمرکزم از بین نرود. من دوست دارم تا پس از انتهای فصل درخصوص این موارد حرف بزنم و ببینم که سویا و سایر تیم ها چه وضعیتی دارند و همین طور برای ادای احترام به سویا

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.