پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا مهیای اعلام خرید گریزمان با بستن راه بازگشت

کد خبر : 78882  |  زمان ارسال : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397
بند جریمه سنگین

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش آ اس مادرید، در بارسلونا در حال برنامه ریزی برای اعلام انتقال آنتوان گریزمان طی دو هفته آتی هستند چون گریزمان و باشگاه بارسلونا مدت هاست که به توافق دست یافته اند و گریزمان برای نقض عهد مجبور به پرداخت 20 میلیون یورو جریمه به بارسلونا خواهد بود.

 

طبق گزارش این روزنامه مادریدی، کار انتقال آنتوان گریزمان در شرایطی تمام شده است که مدیران بارسلونا و ریاست باشگاه بابت اطمینان از جذب آنتوان گریزمان آرامش دارند چون با او به توافق دست یافته اند اما نگرانی بزرگ نقض عهد گریزمان خواهد بود که البته جریمه سنگینی را روی دست او خواهد گذاشت.

 

آ اس همچنین با رزرو شدن شماره 7 بارسلونا این موضوع را سند محکم دیگری برای این انتقال دانست چون آن ها با آنتوان به توافق دست یافته بودند و به همین دلیل ان را به کوتینیو ندادند.

 

اما آ اس گزارش داد که اتلتیکو در پیشنهاد تمدید خود تضمین آینده را به گریزمان داده به این صورت که در کنار دستمزد سالیانه 20 میلیون یورویی که بازیکنان انگشت شماری آن را در دنیای فوتبال دریافت می کنند، برنامه جذب بازیکن برای تقویت تیم را نیز به او ارائه کرده اند تا نسبت به خرید بازیکنان و تقویت تیم متقاعد گردد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.