پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کادنا سر؛ متقاعد شدن گریزمان در جلسه خانگی با سیمئونه

کد خبر : 79010  |  زمان ارسال : سه شنبه 1 خرداد 1397
خبرهای متقاعد شدن

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو بنابر گزارش منتشر شده از سوی کادنا سر اسپانیا، اتلتیکو مادرید تمام تلاش خود را برای نگه داشتن آنتوان گریزمان به کار گرفته و گزارشات فعلی با واقعیت چند روز گذشته در تضاد است.

 

باتوجه به گزارش کادنا سر، آنتوان گریزمان علی رغم توافق شخصی با بارسلونا تصمیم به ادامه حضور در اتلتیکو مادرید گرفته که این تصمیم پس از جلسه حضوری دیگو سیمئونه به همراه گیل مارین مدیر عامل باشگاه، آندریا برتا مدیر ورزشی و سیمئونه سرمربی تیم در خانه آنتوان توسط این مهاجم فرانسوی گرفته شده است.

 

طبق گزارش، این جلسه جمعه و قبل از جشن خیابانی لیگ اروپا برگزار شده است. روزنامه مارکا نیز روز گذشته خبر داد که گریزمان قبل از بازی با ایبار تصمیم خود را برای ماندن در اتلتیکو گرفته است بازیکنی که با پیشنهاد دستمزد سالیانه 25 میلیون یورویی بارسلونا مواجه شده است.

 

پروژه میزبانی و قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا

 

باشگاه اتلتیکو مادرید تنها پیشنهاد دستمزد عظیم به گریزمان را نداده بلکه پروژه قهرمانی فصل آینده لیگ قهرمانان در واندا متروپولیتانو را نیز در اختیارش قرار داده اند که یم ضمن تقویت برای اولین قهرمانی لیگ قهرمانان در شرایطی آماده شود که فینال در واندا خواهد بود که همینموضوع باعث شک و تردید گریزمان در تصمیم گیری شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.