پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلایل تردید گریزمان در هفته های گذشته

کد خبر : 79560  |  زمان ارسال : شنبه 19 خرداد 1397
این معطلی به خاطر چیست؟

اختصاصی بارسانیوزآنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی بارسلونا 6 ماه قبل نسبت به تصمیم خود شکی نداشت، او از دوران حضور و بدون جام در اتلتیکو خسته شده بود و بارسلونا را به عنوان چالش جدید در دوران حرفه ای می خواست.

 

این افتخار با کسب عناوین قهرمانی با بازی در کنار مسی ویژه تر بود اما قلبا از حضور در مادرید خوشحال بود. اما در کنار تضاد ذهنیت قهرمانی با قلب اتلتیکویی، تضاد بزرگ تری در تغییر زندگی وجود دارد.

 

درحالی که گریزمان به شدت به دنبال تغییر تیم و تجربه چالشی جدید و هیجان انگیز در دوران حرفه ای خود است اما همسر گریزمان ترجیح می دهد در پایتخت اسپانیا زندگی کند و حتی رسانه های مادرید خبر از ثبت نام بچه گریزمان توسط همسرش در مادرید برای سال آینده تحصیلی دادند.

 

سومین تردید بر سر دستمزد است جایی که اتلتیکو دستمزد سالیانه 23 میلیون یورو را که 8 میلیون بیشتر از بارسلونا است پیشنهاد کرده اما گریزمان شخصا عناوین قهرمانی را می خواهد.

 

بنابراین گریزمان پس از ورود خواهرش به مذاکره با بارتومئو و حتی گزارش هایی مبنی بر اینکه به دنبال خانه در شهر بارسلونا است، با رزرو شماره 7 بارسلونا و داده نشدن ان به کوتینیو، سنگینی کفه ترازو به سمت بارسلونا را بیشتر کرد اما اتفاق های هفته های اخیر باعث شک و تردید شده است به ویژه وقتی که گودین برای تغییر جو واندا متروپولیتانو به هواداران از تصمیم گریزمان برای ماندن خبر داد.

 

اما بزرگ ترین دلیل برای طولانی شدن و وقفه در اعلام تصمیم گریزمان می تواند به این گزارش اختصاص یابد که آنتوان به دنبال بررسی پروژه قهرمانی اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان باتوجه به برگزاری فینال لیگ قهرمانان فصل آینده در واندا متروپولیتانو است که اگر اتلتیکو بتواند تیم را با ورود ستاره ها تقویت کند، تصمیم به ماندن بگیرد.

 

از نظر شما گریزمان چه تصمیمی گرفته است؟ (برای شرکت در نظرسنجی کلیک کنید)

 

از همین رو تصویر او در شبکه های اجتماعی در کنار لمار شک و تردیدها را برانگیخت اما بازهم این سند معتبری محسوب نمی شود.

 

درحالی که همه درانتظار اعلام تصمیم گریزمان هستند، بارسلونا تا 1 جولای یعنی تا 21 روز دیگر اقدامی نخواهد کرد تا با شکایت اتلتیکو مادرید مواجه نگردد چون بند آزادسازی گریزمان همچنان 200 میلیون یورو است و از 1 جولای به 100 میلیون یورو کاهش خواهد یافت.

 

از سوی دیگر، گیلم بالاگ در تابستان گذشته از میل بارتومئو برای جذب آنتوان گریزمان سخن گفته بود که به نظر می رسد دلیل افزایش دو برابری بند آزاد سازی گریزمان و اتلتیکو نیز به همین دلیل برای حضور به مدت یک فصل در اتلتیکو بوده است.

 

همچنین ستاره های بارسلونا چون سوارز و مسی از ورود گریزمان استقبال کرده اند و تنها در مادرید رسانه های این شهر روی ماندن گریزمان در اتلتیکو اصرار دارند و شاید اصلا گریزمان تردیدی ندارد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.