پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سرنوشت مسی های جدید دنیای فوتبال

کد خبر : 83102  |  زمان ارسال : یکشنبه 18 شهریور 1397
مسی جدید امکان پذیر هست؟

اختصاصی بارسانیوز – در سالیان اخیر مقایسه ستاره های جوان دنیای فوتبال با لیونل مسی بارها رخ داده اما تاکنون که مسی به 31 سالگی رسیده کسی نتوانسته به اعجوبه آرژانتینی از نظر عملکرد انفرادی و جام نزدیک شود.

 

در یک دهه اخیر در سرتاسر جهان به دنبال یافتن مسی جدید بوده اند اما تاکنون سی موفق به یافتن استعداد ذاتی لئو نشده و سرنوشت مسی های جدید نیز درخشان نبوده است.

 

در ادامه 8 بازیکنی که به عنوان مسی جدید دنیای فوتبال لقب گرفتند را بررسی خواهیم کرد.

 

خوان مانوئل ایتوربه (مسی پاراگوئه ای)

 

وینگر رم خیلی زود لقب مسی پاراگوئه ای گرفت چون اولین بازی ملی خود را در 16 سالگی و در سال 2009 انجام داد. بازیکنی که زمانی یکی از جوانان هیجان انگیز دنیای فوتبال بود این روزها را به صورت قرضی در باشگاه Pumas UNAM مکزیک سپری می کند و در 25 سالگی تنها 8 بازی ملی در کارنامه دارد.

 

سردار آزمون (مسی ایرانی)

 

مهاجم 23 ساله ایرانی که در لیگ روسیه از سال 2013 حضور دارد پنجمین گلزن برتر ملی ایران است که پس از ناکامی در جام جهانی 2018 از تیم ملی خداحافظی کرد و با وجود اینکه بااستعداد است اما دوران مقایسه او با مسی نیز مدت هاست که به پایان رسیده است.

 

رایان گاولد (مسی اسکاتلندی)

 

رایان از داندی یونایتد در سال 2014 با 3 میلیون پوند راهی اسپورتینگ لیسبون شد اما تاکنون موفق نبوده است و در ماه قبل با انتقال قرضی راهی تیم فارنس در دسته دوم پرتغال شد.

 

مارکو مارین (مسی آلمانی)

 

پس از نمایشی قابل توجه در بوندسلیگا در 18 سالگی لقب مسی آلمانی را کسب کرد و در سال 2009 راهی وردربرمن و در سال 2012 راهی چلسی شد اما به هیچ وجه انتظارات را برآورده نکرد. با این حال او در فصل جاری لیگ قهرمانان به همراه ستاره سرخ بلگراد حضور خواهد داشت.

 

جیانیس فتفاتزیدیس (مسی یونانی)

 

وینگر کوتاه قد و قدرتمند در دریبلینگ همواره با مسی در زمان رسیدن به تیم اصلی المپیاکوس در نوجوانی مقایسه می شد که در سال 2013 به عضویت جنوا درآمد تا اینکه درنهایت راهی الاهلی عربستان طی قراردادی 3 ساله در سال 2015 شد. او در این تابستان در 27 سالگی مجددا به المپیاکوس به عنوان یک ملی پوش بازگشته است.

 

خوزه آنخل پوزو (مینی مسی)

 

پوزو با رشد در آکادمی رئال مادرید سریعا در آکادمی منچستر سیتی چهره شد و لقب مینی مسی گرفت و این ملی پوش زیر 19 سال اسپانیایی قبل از بازگشت به اسپانیا و قرارداد 5 ساله با آلمریت تنها 4 بازی برای بزرگسالان انجام داد. او در این تابستان به رایو وایکانو پیوست.

 

آلن هالیلوویچ (مسی کروات)

 

او در سال 2014 توسط بارسلونا جذب شد پس از اینکه با نمایش خوب خود در دیناموزاگرب لقب مسی کروات گرفت. آلن 22 ساله هرگز موفق به بازی با لباس بارسلونا در لالیگا نشد و در این تابستان به میلان پیوست.

 

محمد صلاح (مسی مصری)

 

محمد صلاح مسی مصری در طول دوران خود در بازلف چلسی و لیورپول احتمالا بهترین پیشبینی در مورد مسی جدید بوده است که دارای سبک بازی مشابهی با لئو است که در سال 2018 در بین 3 نامزد نهایی جایزه بازیکن سال فیفا و اروپا قرار گرفته اما هنوز با مسی فاصله بسیار زیادی دارد.

 

 

یادداشت: ۱۹ بازیکنی که لقب مسی جدید گرفتند؛ از مسی ایرانی تا مسی برفی!

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.