پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مشکل قلب دفاع؛ تکذیبیه (عکس)

کد خبر : 84058  |  زمان ارسال : یکشنبه 22 مهر 1397
وضعیت پیچیده در مرکز خط دفاع

اختصاصی بارسانیوز – با مصدومیت توماس ورمالن و در دسترس نبودن ساموئل اومتیتی هم اکنون ارنستو والورده تنها جرارد پیکه و کلمنت لنگله را در قلب خط دفاع در بازی های حساس پیش رو دراختیار خواهد داشت.

 

درحالی که روند بهبودی عضروف زانوی اومتیتی تاکنون مطابق انتظار نرفته و تا 16 روز دیگر احتمال جراحی او با غیبت 4 ماهه وجود دارد، توماس ورمالن نیز فردا به بارسلونا جهت تست های پزشکی بازخواهد گشت که برای او نیز غیبت چند هفته ای بابت آسیب از ناحیه همسترینگ پیشبینی می شود.

 

طی تماس صورت گرفته روز گذشته موندو با کادر پزشکی بارسلونا اعلام شد که توماس دوشنبه به باشگاه بازخواهد گشت و کادر پزشکی انتظار غیبت چند هفته ای او را دارد که در این صورت بازی مقابل سویا، اینتر میلان و رئال مادرید را از دست خواهد داد.

 

از این رو والورده می تواند روی مدافعان میانی تیم دوم حساب باز کند که خورخه کوئنکا در دسترس ترین گزینه برای والورده بالاتر از چومی و اسکار مینگوئزا است.

 

 

 

روزنامه موندو دیپورتیوو همچنین تکذیبیه شب گذشته منچستر سیتی درخصوص خبر خود را مبنی بر سخت خلدون مبارک رئیس این باشگاه انگلیسی را روی جلد خود برد.

 

موندو شب گذشته اعلام کرد که مصاحبه کوتاه خلدون مبارک مبنی بر ارائه دستمزد 3 برابری نسبت به بارسلنا به مسی را از چند پیج توئیتری کار بوده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.