پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تراشتگن: باید به لاماسیا فرصت بازی داد؛ همه عناوین را می خواهیم

کد خبر : 84321  |  زمان ارسال : سه شنبه 1 آبان 1397
مارک در گفت و گو با روزنامه موندو

اختصاصی بارسانیوز – مارک آندره تراشتگن مرد دبل سیوهای دیدار مقابل سویا که شبی درخشان را در هفته نهم لالیگا سپری کرد، در گفت و گو با روزنامه موندو دیپورتیوو درخصوص مسایل مختلفی صحبت نمود.

 

مارک که در فصل جاری حالا با توجه به تغییر سیستم و اشتباهات خط دفاعی کمتر کلین شیتی را در راه کسب جایزه زامورا رقم زده درخصوص دیدار با اینتر گفت:

 

پس از صدرنشینی در لالیگا با برد مقابل سویا زمان بازی با اینتر میلان و الکلاسیکو فرا رسیده است:

این ها رقابت هایی هستند که کل جهان به آن علاقه مند می باشد. این فرصتی برای همه ما است. پس از برد سویا حالا باید مقابل اینتر میلان و رئال مادرید پیروز شویم.

 

چرا بازی های لیگ قهرمانان متفاوت است؟

چون هر تورنومنتی متفاوت است. در لالیگا ما بهترین نمایش را نداشتیم اما به هر حال اتفاق افتاد. در لالیگا تیم های دیگر ما را به خوبی می شناسند و برای آن ها بازی در مقابل ما به عنوان بزرگترین بازی سالشان است و به همین دلیل باید در برابر آن ها بجنگیم.بازی های بیشتری از این دست در انتظارمان است. برایش آماده هستیم هرچند که پیچیده است اما می خواهیم همه بازی ها را ببریم. باید از نظر مصدومیت و بدنی مراقب خودمان باشیم چون هم اکنون در مسیر خوبی قرار داریم.

 

در فصل جاری تا به اینجا از فصل قبل گل های بیشتری دریافت کرده ای؟ چه توضیحی داری؟

ما باید به آنچه که در مقابل داریم توجه کنیم. می دانیم که باید بیشتر کار کنیم و باید نسبت به این وضع آگاه باشیم. فکر می کنم که در کوتاه مدت امکان بهبودی این اوضاع وجود دارد. این برای من چیز دلپذیری نیست چون من آخرین نفر برای محافظت از دروازه خودم هستم و باید به عنوان یک تیم در اسرع وقت ضعف دفاعی را بهبود بخشیم.

 

با مصدومیت های اومتیتی و ورمالن هم اکنون فقط دو مدافع میانی دارید. تا چه میزان روی تو تاثیرگذار است؟

همه بازکنانی گه در تیم ما هستند کیفیت های خاصی دارند پس بهتر است که همه آن ها در دسترس باشند اما به هر حال در حال حاضر وضعیت ما همین است. امیدواریم که به زودی بازگردند ولی بااین حال ازیکنان باکیفیتی وجود دارند که می توانند در این پست بازی کنند حتی اگر پست اصلی آن ها نباشد. ما تیم بزرگی داریم و باید این رانشان دهیم. ما نمی توانیم برای طولانی مدت فققط با دو دفاعب ازی کنیم. لنگله در لحظات فوق العاده ای به سر می برد و بازی های خوبی انجام داده.

 

جذب مدافع در ژانویه یا حساب روی آکادمی؟

این تصمیم با من نیست اما به هر حال در بارسلونا استعدادهای زیادی وجود دارد که باید آموزش ببینند ومی دانیم که بهترین راه حل برایشان بازی کردن است. باید احساس راحتی در آن ها ایجاد کنیم آن ها باوجود بازیکنان باتجربه در کنارشان  

 

اومتیتی حالا سه هفته است که از میادین دور بوده، درخصوص بازگشتش خوشبین هستید؟

او در حال حاضر دارد خودش را درمان می کند. من او را خوشحال می بینم. او بسیار حرفه ای است و در زمان هاس دشوار به تیم کمک کرده است. امیدوارم که با آمادگی 100 درصدی باز گردد که مهم ترین چیز است قبلاز اینکه مجبور شود برگردد.

 

مسی نمی تواند مقابل اینتر و در الکلاسیکو بازی کند. چطور می تواند نبودش را غلبه کرد؟

لئو بازیکنی کلیدی در بازی ما است اما سعی خواهیم کرد تا نبودش را جبران کنیم اگرچه که قطعا کار آسانی نیست. ما کیفیت زیادی در تیم داریم و معتقد هستم که همه بازیکنان تیم بهترین بازی خود را ارائه خواهند داد.

 

چه احساسی از جو نیوکمپ پس از دبل سیوهایت داشتی؟

من از هواداران بابت لطفی که به من دارند و در هر زمان حامی من هستند متشکرم.

 

مسی چندین بار به اهمیت فتح لیگ قهرمانان اشاره داشته. اولویت تیم است؟

هر سال ما برای فتح تمامی جام ها هدف گذاری می کنیم. سال گذشته اتفاقی برایمان رخ داد که نباید رخ می داد، باید از شکست در رم درس بگیریم. اینگونه مسایل در فوتبال رخ می دهد. خودمان هم سال قبلش مقابل پاری سن ژرمن کامبک زدیم. درنهایت باید در هر بازی نشان دهیم که بهترین هستیم. ما همه عناوین را می خواهیم.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.