پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلیل مخالفت مادر رابیو با انتقال زمستانی

کد خبر : 86659  |  زمان ارسال : دوشنبه 24 دی 1397
عصبانیت پاری سن ژرمن از مسدود کردن مسیر فروش

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، علی رغم اینکه آدرین رابیو تکلیف خود را با پاری سن ژرمن مشخص کرده است و قصد ترک این باشگاه را دارد ولی با این حال مقصد بعدی او همچنان ناشناخته باقی مانده در شرایطی که باشگاه های بزرگ اروپایی چون بارسلونا، چلسی، بایرن مونیخ و تاتنهام منتظر پاسخ مثبت او هستند.

 

طبق گزارش منتشر شده، اگرچه که اولویت رابیو پیوستن به بارسلونا است اما مادر او کار انتقال را در زمستان دشوار کرده چون به دنبال انتقال رایگان تابستانی جهت گرفتن حداقل 10 میلیون یورو حق پاداش وفاداری است.

 

در شرایطی که رابیو می تواند در همین ماه راهی باشگاه جدید خود صرفا با پرداخت شدن 15 میلیون یورو شود اما مادر او مخالفت می کند چون در این صورت پاداش نخواهد گرفت و به همین دلیل به دنبال توافق با باشگاه جدید جهت انتقال رایگان تابستانی است تا بتواند 10 میلیون یورو پاداش وفاداری بگیرد.

 

طبق گزرش اسپورت، رابیو بابت بیماری پدر خود به همراه پاری سن ژرمن به قطر سفر نکرده است در شرایطی که از برنامه این تیم نیز خارج شده و باید به دنبال توافق با باشگاه جدید باشد.

 

در حال حاضر چلسی و تاتنهام برای جذب رابیو فعال تر هستند چون چلسی پس از انتقال فابرگاس به موناکو به دنبال جذب یک هافبک است و رومن آبراموویچ برای جذب هافبک عجله دارد و در شرایطی که پاری سن ژرمن برای از دست نداد رایگان او حاضر به فروشش می باشد ولی مادر رابیو روند انتقال را مسدود کرده و به دنبال انتقال تابستانی جهت گرفتن پاداش است موضوعی که باعث عصبانیت باشگاه پاری سن ژرمن شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.