پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آمادگی 100 درصدی مسی برای بازی با منچستر یونایتد

کد خبر : 88810  |  زمان ارسال : دوشنبه 26 فروردین 1398
مسی میخواهد جام را به خانه بازگرداند

اختصاصی بارسا نیوز - مسی بهترین گلزن فصل لالیگا و چمپیونزلیگ پس از استراحت برابر هوئسکا برای تقابل با منچستر یونایتد آماده و در بهترین شرایط است . فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در بازی رفت آماده نشان نداد با این حال ارنستو والورده با درک شرایط بازیکنان به او و تعداد دیگری از ستارگان تیم استراحت داد . البته مصدومیت مسی از ناحیه بینی در عملکرد او در اولدتفرافورد بی تاثیر نبود .

 

ارنستو والورده مربی بارسلونا اکنون شرایطی دارد که میتواند برای سومین بار یک افتخار تاریخی برای بارسلونا کسب کند . بارسلونا در سال های 2009 و 2015 تحت هدایت گواردیولا و انریکه موفق به فتح 3 گانه ( لالیگا , لیگ قهرمانان و کوپا دل ری ) شد .

 

3 گانه چگونه ممکن است ؟

بارسلونا در لالیگا برای قهرمانی به 9 امتیاز در 6 بازی آینده خود نیاز دارد . از طرفی بارسلونا در لیگ قهرمانان موفق شد در بازی رفت منچستر را با نتیجه 1-0 شکست دهد و شانس صعود به نیمه نهایی را دارد . در کوپا دل ری نیز تیم به فینال رسیده و با والنسیا در ورزشگاه خانگی رئال بتیس بازی خواهد کرد .

 

مسی که ابتدای فصل در بازی جام گمپر در نیوکمپ به هواداران بارسلونا قول بازگرداندن کاپ لیگ قهرمانان را داده بود و آن را جام زیبا توصیف کرده بود برای این هدف بزرگ متعهد است . بنابراین با تجربه بازی فصل گذشته مقابل رم که نشان داد هیچ خطایی پذیرفته نیست و منجر به سقوط میشود انتظار میرود بارسلونا با نمایشی متفاوت به نیمه نهایی صعود کند .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.