پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چرا منچستریونایتد از خرید دلیخت خودداری کرد ؟

کد خبر : 89490  |  زمان ارسال : شنبه 21 اردیبهشت 1398
به علت چاقی !

اختصاصی بارسا نیوز - دیلی میرور مدعی شد که منچستریونایتد فصل گذشته نیز بدنبال خرید ماتیاس دلیخت بود . در واقع مورینیو در تابستان گذشته به این مدافع جوان علاقه مند بود اما مدیران این باشگاه با این انتقال مخالفت کردند .

 

اما حالا دلیخت تبدیل به داغ ترین گزینه نقل و انتقالات اروپا شده و البته رسانه های زیادی از انتقال او به بارسلونا خبر میدهند .

 

منچستریونایتد در تابستان قبل فرصت خرید دلیخت را از دست داد زیرا مدیران این باشگاه معتقد بودند که دلیخت دچار اضافه وزن است و از خریدش صرف نظر کردند .

 

Marcel Bout کسی بود که دلیخت را سال ها زیر نظر داشت و در تابستان 2018 به منچستریونایتد پیشنهاد خرید این بازیکن را داد . با این حال او در گزارش خود نوشت که این بازیکن اضافه وزن دارد که میتواند باعث کاهش سرعت و قدرتش شود .

 

خوزه مورینیو دلیخت را میخواست اما مدیران بر اساس اطلاعات ناامیدکننده ای که دریافت کرده بودند تصمیم گرفتند از خرید این بازیکن خودداری کنند .

 

1 سال گذشت و دلیخت تبدیل به داغ ترین گزینه نقل و انتقالات بازار شده است . او بهترین بازیکن جوان جهان انتخاب شد و همچنین با وجود تنها 19 سال سن کاپیتانی آژاکس را برعهده داشت و تیم او نیز تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان رفت و در 1 قدمی فینال با بدشانسی حذف شد .

 

دلیخت در 53 بازی همچنین 7 گل زده که 2 گل با ضربه سر در لیگ قهرمانان اروپا بوده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.