پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نظر کرگر اسطوره لیورپول درباره برنده توپ طلا : مسی یا فن دایک ؟

کد خبر : 90274  |  زمان ارسال : دوشنبه 20 خرداد 1398
مسی و فن دایک 2 نفر شانس اصلی توپ طلا هستند

اختصاصی بارسا نیوز - کرگر اسطوره لیورپول میگوید مسی و فن دایک 2 شانس اصلی کسب توپ طلا 2019 هستند . با این حال او معتقد است شانس فن دایک به خاطر اینکه مدافع است از مسی کمتر میباشد زیرا از نظرش مدافعان کمتر مورد توجه هستند .

 

کرگر درباره توپ طلا 2019 به اسکای اسپورت گفت :

من دیدم که در شرطبندی ها شانس فن دایک از مسی بیشتر شده است . صادقانه میگویم که من فکر میکنم مسی زیرا به ندرت یک مدافع مرکزی آن را دریافت میکند .

 

من فکر میکنم ( آخرین بار ) کاناوارو پس از قهرمانی جام جهانی 2006 برنده آن شد - و فکر نمیکنم که این موضوع در این فصل خیلی متفاوت باشد زیرا فن دایک فصل خوبی دارد و قهرمان چمپیونزلیگ نیز شده که کمک میکند او به عنوان یکی از بهترین های دنیا مطرح شود .

 

وقتی اوایل فصل صحبت میکردیم همیشه نام پیکه و راموس مطرح میشد و این لزوما به معنای آن نبود که آنها از ون دایک بهتر هستند بلکه به خاطر جام هایی که با باشگاه و تیم ملی فتح کرده بودند ( انقدر  مطرح میشدند ) و به همین دلیل امروز او ( فن دایک ) ناامید خواهد بود ( به خاطر شکست در لیگ ملت ها ) .

 

روشن است که ( ارزش لیگ ملت ها قابل مقایسه با ) جام جهانی یا یورو نیست اما این جایزه خوبی برای کشورش بود . من فکر میکنم شما زمانی برنده چیز بزرگی میشوید ( لیگ قهرمانان ) که خودتان را به آن سطح رسانده باشید و من فکر میکنم فن دایک اکنون بهترین ( مدافع مرکزی ) جهان است . فن دایک خودش را ثابت کرده اما توپ طلا فکر میکنم به مسی برسد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.