پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چرا دلیخت توافق با بارسلونا را بهم زد ؟

کد خبر : 90438  |  زمان ارسال : جمعه 24 خرداد 1398
پول عامل اصلی انتقال دلیخت به پاری سن ژرمن

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش اسپورت بارسلونا از ابتدای فوریه برای جذب دلیخت اقدام کرد . آژاکس نیز مایل بود و بارسلونا در ماه های مارس و آوریل بیشترین شانس را برای انتقال دلیخت داشت به گونه ای که توافقی برای انتقال دلیخت با قراردادی مشابه فرنکی دی یونگ انجام شد . قرار بود دلیخت نیز سالانه 6 میلیون یورو دستمزد بگیرد و قراردادش نیز 5 ساله باشد .

 

همچنین دلیخت درخواست های ورزشی خود را به مدیران بارسلونا اعلام کرده بود و در نهایت چالش رقابت برای بازی در بارسلونا را پذیرفت . او قصد داشت مانند لنگله برای ترکیب بجنگد . دی یونگ دوست صمیمی دلیخت نیز در ابتدای این توافق کمک زیادی کرد .

 

اما آژاکس مجبور بود به دلیل بازی های حساس در لیگ قهرمانان امضای قرارداد دلیخت را به آینده موکول کند و از همینجا بود که پیشنهادات اغوا کننده از سوی چند باشگاه باعث تردید دلیخت در انتقال به نیوکمپ شد .

 

منابع نزدیک به مذاکرات میگویند پیشنهاد یوونتوس 10 میلیون یورو برای هر فصل بوده است و آنها به او وعده قهرمانی در چمپیونزلیگ را با حضور رونالدو دادند .

 

به همین دلیل اطرافیان دلیخت از بارسلونا برای افزایش دستمزد درخواست کردند . دلیخت اولویت بارسلونا بود اما باشگاه میخواست تا در برابر زیاده خواهی ایستادگی کند و حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری نسبت به دی یونگ نشد .

 

در نهایت در اواسط ماه مه نیز پیشنهاد نجومی پاری سن ژرمن با حقوق 12 میلیون یورویی در هر فصل یعنی 2 برابر بارسلونا به دلیخت ارائه شد و مینو رایولا این پیشنهاد را دریافت کرد . از آن تاریخ دیگر بارسلونا هیچ ارتباطی با اطرافیان دلیخت ندارد .

 

حتی سفر رایولا به پاریس نیز باعث ترس بارسلونا نشد . رایولا انکار کرد که برای مذاکرات دلیخت به فرانسه رفته اما باشگاه که میدانست قضیه چیست به آن واکنشی نشان نداد . بارسلونا نه قصد افزایش پیشنهاد و نه قصد برگزاری جلسه جدید با رایولا و خود دلیخت را ندارد . بارسلونا قبلا پیشنهادش را ارائه کرده و بازیکن هلندی باید تصمیم بگیرد .

 

 در نهایت چه خواهد شد ؟ 

بارسلونا بر پیشنهاد قبلی خود تا پایان پافشاری میکند و اگرچه خوشبین نیستند اما منتظر نتیجه خواهند بود . اکنون همه منتظرند دلیخت به پاری سن ژرمن برود اما هنوز هیچ چیز مشخص نشده و در هفته های آینده قبل از جولای روشن خواهد شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.