پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چرا بارسلونا به جای نیمار به فاتی اعتماد نکند ؟

کد خبر : 93845  |  زمان ارسال : یکشنبه 24 شهریور 1398
بارسلونا میتواند روی فاتی سرمایه گذاری کرده و بیخیال جذب نیمار شود

اختصاصی بارسا نیوز - فاتی نشان داده که میتواند قابل اعتماد باشد.

 

طبق گزارش مارکا ، آنسو فاتی 16 ساله با درخشش های متوالی خود تمام نگاه ها را به خود جلب کرده و نشان میدهد که آینده ای درخشان دارد. فاتی تا به اینجای کار دو گل برای بارسلونا به ثمر رسانده است ، در تابستان باشگاه قصد جذب نیمار را داشت اما مارکا گزارش جالبی منتشر کرده است که بارسلونا باید با توجه به درخشش فاتی بیخیال نیمار شود.

 

با وجود سرمایه بزرگی چون آنسو فاتی بارسلونا میتواند از فکر نیمار خارج شود.

 

1- قیمت بالای نیمار

بارسلونا اگر بخواهد مهاجم سابق خود را بار دیگر جذب کند باید هزینه بزرگی را پرداخت کند در حالی که فاتی از لاماسیا به تیم اول رسیده است.

 

2- آنسو مورد علاقه است

بعد از درخشش های فاتی 16 ساله و کار هایی که نیمار در گذشته انجام داد حالا آنسو در نزد هواداران بسیار محبوب تر از نیمار شده و حالا کمتر کسی در بارسلونا میخواهد که باشگاه به سمت جذب نیمار حرکت کند.

 

3- فاتی حمایت مسی را دارد

بعد از اولین بازی رسمی در لباس بارسلونا مسی حمایت خود را در شبکه های اجتماعی از آنسو فاتی نشان داد که این برای فاتی بسیار مهم است. مسی به نیمار نیز علاقه دارد اما گفتنی است ایجنت این جوان لاماسیا برادر لئو مسی است.

 

4 - نیمار مانع پیشرفت فاتی میشود

در صورتی که باشگاه بتواند با نیمار امضا کند قطعا ورود او یک اتفاق بد برای پیشرفت فاتی خواهد بود و شاید مانع پیشرفتش شود. اگر نیمار وارد شود فاتی دیگر فرصت چندانی برای بازی به دست نخواهد آورد و قطعا مجبور به ترک باشگاه میشود.

 

5- یک پیروزی برای لاماسیا

بعد از انتقاد های شدید در سال های اخیر از مدرسه فوتبال بارسلونا به علت عدم ظهور یک ستاره در حد و اندازه های مسی ، اینیستا و ژاوی حالا فاتی یک ورودی بسیار موفق است که میتواند پاسخ منتقدین را بدهد. فاتی میتواند پرچمدار بزرگ لاماسیا باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.