پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آینده کوتینیو در بارسلونا پس از بازگشت از بایرن به چه چیزهایی بستگی دارد ؟ 4 مورد

کد خبر : 101636  |  زمان ارسال : جمعه 10 مرداد 1399
در این تابستان کوتینیو میتواند تقویت کننده تیم در زمین یا از نظر مالی باشد.

اختصاصی بارسا نیوز- آینده فیلیپ کوتینیو هنوز مشخص نشده است. بازیکن برزیلی بعد از پایان لیگ قهرمانان اروپا به تیم بازمیگردد و پس از آن , بارسلونا باید تصمیم بگیرد که او را حفظ کند یا او را بفروشد. 

 

در اینجا چهار چیز وجود دارد که کاتالان ها قبل از تصمیم نهایی خود باید آن ها را مورد توجه قرار دهند.

 

1-عملکرد


سخت است که بخواهیم بگوییم در فصل 2019/2020 کوتینیو خوب بوده است. او در 34 بازی این فصل 9 گل زده است و 8 پاس گل داده است که نتیجه مطلوبی است. با این حال گفتن اینکه او برای باوارایی ها بازیکن کلیدی بوده است دور از ذهن خواهد بود. او تنها در 22 بازی از ابتدا به میدان رفته است. و از 17 تاثیرگذاریش (9 گل و 8 پاس گل) 5 تای آنها شامل (2 گل و 3 پاس گل) را در پیروزی 6-1 برابر وردربرمن به ثبت رسانده است.

 

2-پست


کوتینیو در این فصل بوندسلیگا 20 بازی به عنوان هافبک هجومی ، 10 بازی به عنوان وینگر چپ و 2 بازی هم به عنوان وینگر راست بازی کرده است. بایرن مونیخ با سیستم 1-3-2-4 بازی میکند که مسلما بهترین سیستم برای ملی پوش برزیلی است. حداقل در حال حاضر به نظر می رسد کاتالان ها برنامه ای برای تغییر سیستم خود ندارند و اگر فیلیپ کوتینیو به تیم بازگردد به احتمال زیاد به پست وینگر می رود.

 

3-برنامه های سرمربی


کیکه ستین در گذشته گفته بود که در فصل 2020/2021 روی کوتینیو حساب میکند و او را جزئی از تیم به شمار می آورد. سرمربی حتی صحبت کردن با این بازیکن را شخصا درنظر گرفت تا او را قانع کند که در بارسلونا بماند. اما پیچ و تاب دیگری در داستان وجود دارد. طبق گزارش ها آینده ستین به نتیجه گیری در لیگ قهرمانان اروپا بستگی دارد. اگر نتایج خوبی کسب نکند او هم این تابستان بارسلونا را ترک خواهد کرد.

 

4-مقاصد بازیکن


ستاره برزیلی رویای بازگشت به لیگ جزیره را دارد و طبق گزارش ها بارسلونا در حال مذاکره با آرسنال بر سر احتمال انتقال قرضی وی هست. با این حال مدیربرنامه های فیلیپ کیا جورابچیان آشکار کرد اگر فیلیپ نتواند به لیگ برتر برود آماده است در بارسلونا ادامه دهد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.