پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی بارسلونا - بایرن مونیخ ; مسیر سخت نیمه نهایی !

کد خبر : 102057  |  زمان ارسال : جمعه 24 مرداد 1399
امشب ساعت 23:30 حساس ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود.

اختصاصی بارسا نیوز - دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ امشب ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه دالوز شهر لیسبون به مصاف یکدیگر می روند. بلوگرانا پس از پیروزی 3-1 (4-2 در جمع دو بازی ) برابر ناپولی پا به این دیدار خواهند گذاشت.

 

بیشتر بخوانید : همه چیز درباره بایرن مونیخ : بدون بال با کواچ ، بلند پرواز با فلیک !

 

در طرف مقابل نیز بایرن مونیخ پس از پیروزی 4-1 (7-1 در جمع دو بازی) برابر چلسی به این دیدار قدم می گذارد. این یک دیدار بسیار دشوار بین دو تیم مدعی این رقابت ها است. هر دو تیم در این رقابت ها 5 قهرمانی به دست آوردند. این دو تیم هر کدام برای هجدهمین بار (بیش از هر تیم دیگری) در مرحله یک چهارم نهایی حضور خواهند داشت. 

 

نکاتی دریاره بایرن مونیخ


بایرن مونیخ یکی از بهترین تیم های حال حاضر اروپا می باشد و به طرز معمولی قوی است. آن ها هشتمین قهرمانی پیاپی خود را در بوندس لیگا تجربه کردند. این تیم همچنان از زمان باخت 2-1 مقابل بورسیا مونشن گلادباخ در ماه دسامبر ، در تمام رقابت ها شکست ناپذیر بوده است. آن ها در لیگ قهرمانان تاکنون در همه رقابت ها پیروز شدند. آن ها در مرحله گروهی تیم های ستاره سرخ ، تاتنهام و المپیاکوس یونان را شکست داده و در مرحله یک هشتم در جمع دو بازی با نتیجه 7-1 از سد چلسی فرانک لمپارد گذشتند. 

 

آخرین بازی دو تیم


بیش از نیم دهه از آخرین دیدار دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا می گذرد. آخرین بازی دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا به مرحله نیمه نهایی فصل 2014/2015 بازمیگردد. بارسلونا در نوکمپ بایرن را با نتیجه 3-0 شکست داد و با وجود باخت 3-2 در آلیانز آرنا در جمع دو بازی با نتیجه 5-3 به فینال برلین راه یافت و قهرمان رقابت ها شد. بارسلونا در آن فصل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

 

بیشتر بخوانید : ترکیب منتخب کاربران بارسانیوز مقابل بایرن مونیخ (عکس)

 

نگاهی کوتاه به فرمت جدید


نه تنها لیگ قهرمانان در ماه آگوست به پایان می رسد بلکه سه ماه دیرتر از موعد مقرر خود به دلیل شیوع ویروس کرونا به پایان می رسد. همین موضوع اپیدمی ویروس کرونا باعث شده بارسلونا با پیامی روی پیراهن خود به میدان بروند. بازی یک چهارم ، نیمه نهایی و فینال به صورت تک بازی و در 10 روز از 12 تا 23 آگوست در شهر لیسبون برگزار می شود. تمام مسیر تیم ها تا فینال رقابت ها مشخص است. 

 

 اخبار دو تیم 


ساموئل اومتیتی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو برای بارسلونا دردسترس نیست . 

 

مارتین بریثویت در لیست بارسلونا برای این بازی می باشد گرچه او واجد شرایط برای حضور در این بازی نیست چون نیم فصل به تیم بارسلونا اضافه شده است .

 

آرتور که دیگر نمی خواهد برای بارسلونا بازی کند ، به دلیل بی انظباطی در این لیست حضور ندارد .

 

آرتورو ویدال و سرخیو بوسکتس که برای بازی با ناپولی مصدوم بودند برای بازی با بایرن در دسترس هستند و کیکه ستین می تواند روی هر دو حساب کند .

 

بنجامین پاوارد از ناحیه مچ پا مصدوم است و برای این بازی در دسترس نیست .

 

آلفونسو دیویس نیز دارای یک مصدومیت جزئی است و حضورش در ترکیب اصلی بایرن مونیخ در هاله ای از ابهام قرار دارد .

 

مسی در مقابل لواندوفسکی


از زمان شروع مجدد رقابت ها دو بازیکن بالا بیشترین گل ها را برای تیم های خود به ثمر رساندند. رابرت لواندوفسکی با 14 گل و 3 پاس گل و لیونل مسی با 7 گل و 9 پاس گل. از هر دو بازیکن انتظار می رود باعث صعود تیم خود به مرحله نیمه نهایی شوند. 

 

لیونل مسی در بازی مقابل ناپولی مورد اصابت یک ضربه توسط کالیدو کولیبالی قرار گرفت اما با این وجود او در بازی امشب کاملا آماده خواهد بود.

 

مارک آندره تراشتگن در مقابل مانوئل نویر


در این مسابقه شاهد نبردی بین دو دروازه بان ملی پوش آلمانی خواهیم بود. مارک آندره تراشتگن در همه بازی های لیگ قهرمانان به جز بازی مقابل اینتر در سن سیرو بازی کرده است. مانوئل نویر اما در همه بازی های امسال برای بایرن مونیخ بازی کرده است.

 

تراشتگن : 45 بازی , 42 گل خورده , 17 کلین شیت , 2 پاس گل

نویر : 48 بازی , 47 گل خورده , 20 کلین شیت

 

 

 آیا می دانستید ؟ 

بارسلونا به دنبال صعود به نیمه نهایی برای دومین سال متوالی است. این اتفاق بین 6 فصل متوالی از 2008/2009 تا 2012/2013 افتاده بود. 

بایرن مونیخ در تمام 8 بازی خود در لیگ قهرمانان امسال برنده شده است . در صورتی که بارسلونا در فصل 2002/2003 موفق به کسب 9 پیروزی پیایپی در این رقابت ها شده بود. البته تیم انریکه نیز موفق به کسب این مهم شده بود و نهمین پیروزی این تیم برابر همین بایرن مونیخ در فصل 2014/2015 بود.

بارسلونا تنها دو دیدار از 31 دیدار اخیر اروپایی خود را واگذار کردند. آن ها  19 برد و 10 تساوی به همراه دو باخت در 31 دیدار اخیر اروپایی به دست آوردند.

بارسلونا با 5 پیروزی و 3 تساوی در این فصل لیگ قهرمانان شکست نخورده است . البته در این موضوع بارسلونا تنها نیست و منچسترسیتی و بایرن مونیخ هم همین وضعیت را دارند.

نلسون سمدو متولد شهر لیسبون است و حالا دارد به خانه خود باز می گردد.

جرارد پیکه اولین گل خود برای بارسلونا را در پایتخت پرتغال در جریان پیروزی 5-2 تیم برابر اسپورتینگ لیسبون در سال 2013 به ثمر رساند .

 

 ترکیب احتمالی دو تیم 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.