پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : میانگین سنی تیم بارسلونا 1 سال پایین آمد

کد خبر : 104252  |  زمان ارسال : یکشنبه 20 مهر 1399
بارسلونا برخی از بازیکنان قدیمی خود را فروخته و به بازیکنان جوان روی آورده است.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش اسپورت بارسلونا میانگین سنی تیم خود را یک سال کاهش داده است. وقتی پنجره تابستانی سال 2019 بسته شد ، تیم ارنستو والورده میانگین سنی 26.52 سال داشت.

 

یک سال بعد و در زمان حال تیم رونالد کومان میانگین سنی 25.50 دارد. در تابستان امسال بارسلونا 3 نفر از بازیکنان باسابقه خود را به تیم های دیگری منتقل کرد. 

 

لوئیس سوارز مسن ترین بازیکن تیم بود که با 6 میلیون یورو + متغیر به اتلتیکومادرید پیوست. آرتورو ویدال با متغیرهای 1 میلیون یورویی به اینترمیلان پیوست و ایوان راکیتیچ کروات با 1.5 میلیون یورو ثابت + 9 میلیون متغیر به تیم سویا پیوست. سوارز و ویدال 33 ساله و راکیتیچ 32 ساله هستند.

 

نسل 1987

این بدان معنا است که اکنون جرارد پیکه مسن ترین بازیکن تیم می باشد. مدافع 33 ساله ای که از نسل 87 است و در ماه فوریه 34 ساله می شود. لیونل مسی در این رده بندی دوم است و ماه ژوئن 34 ساله می شود. 

 

سرخیو بوسکتس ، جوردی آلبا و نتو نیز 5 بازیکن مسن باشگاه را تکمیل می کنند. بوسکتس 32 ساله است . جوردی آلبا در ماه مارس 32 ساله می شود و نتو در ماه جولای 32 ساله می شود.

 

در کنار این بازیکنان بارسلونا جمعی از بازیکنان جوان را در اختیار دارد. آنسو فاتی ( 17 ) ، ریکی پویگ ( 21 ) ، رونالد آرائوخو ( 21 ) هر سه از بارسلونا بی رسما به تیم اصلی راه یافتند. در کنار این جمع پدری ( 17 ) ، سرجینیو دست ( 19 ) و فرانسیسکو ترینکائو ( 20 ) امسال خریداری شدند.

 

به نظر می رسد که آنسو و پدری همانند ترینکائو و دست در برنامه های طولانی مدت رونالد کومان جای داشته باشند. ریکی پویگ منتظر اولین فرصت خود است. از طرفی رونالد آرائوخو در زمان محرومیت لنگله نشان داد می تواند بازیکن مهمی باشد.

 

تعریف دوره ای بارسلونا

گذشت زمان باعث حذف ستون های تیم بارسلونا می شود که از سال 2008 تا به امروز یک دوره را رقم زده است. در طول این 12 سال ، بلوگرانا با داشتن 3 لیگ قهرمانان ، 6 کوپا دل ری ، 3 سوپر کاپ اروپا ، 8 لالیگا و 3 جام باشگاه های جهان برای سایر تیم های دنیا همانند یک مرجع بوده است.

 

از نسل طلایی بارسلونا فقط لیونل مسی ، جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس باقی مانده اند و سایر بازیکنان مانند ژاوی هرناندز ، کارلس پویول ، آندرس اینیستا ، تیری هانری ، ویکتور والدز ، دنی آلوز ، نیمار ، بلتی ، داوید ویا و ... به دلایل مختلف تیم را ترک کردند.

 

اگر بارسلونا بتواند تیمی جوان و بااستعداد نسل 87 خود با تکیه بر بازیکنان خریداری شده و آکادمی لاماسیا بسازد این موفقیت ها تکرار خواهد شد. اما برای این امر داشتن تداوم در نگه داشتن بازیکنان و خرید بازیکنان خوب و صبر داشتن امری کلیدی است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.