پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس ویکتور فونت : لاپورتا برهنه است و کسی جرات گفتن این را ندارد . پروژه من کامل است

کد خبر : 108742  |  زمان ارسال : پنجشنبه 7 اسفند 1399
ویکتور فونت بیشتر کنفرانس خود را صرف انتقاد از رقبا کرد

اختصاصی بارسا نیوز - ویکتور فونت نامزد انتخابات بارسلونا درباره پروژه خود صحبت کرد و به لاپورتا تاخت .

 

بازگشت تماشاگران به نیوکمپ

اگر انتخاب شوم یک دقیقه را هم تلف نخواهم کرد . ما برنامه داریم تا بلافاصله کار کنیم تا تماشاگران به نیوکمپ , پالائو و یوهان کرایف ( استادیوم فوتبال , بسکتبال و تیم ذخیره فوتبال ) تا قبل از پایان فصل بازگردند . چگونگی هدایت باشگاه ها در این مورد مهم است . این به معنای انجام تست های آزمایشی است و میخواهیم در 4 آوریل در بازی با وایادولید تماشاگران حضور داشته باشند و سپس مقابل ختافه , گرانادا و اتلتیکو مادرید . پیشنهاد ما حضور 25 هزار تماشاگر است .

 

باشگاه های دیگر ؟

با باشگاه های دیگری نیز صحبت کردیم که در ایده بازگشت تماشاگران با ما همسو باشند تا در اسرع وقت رخ دهد . من همچنین پیامی برای تباس فرستادم .

 

تغییر نامزدی بنایگز ؟

امروز روز ناراحت کننده ای است . در آخرین کنفرانس مطبوعاتی آن را توضیح دادیم . گفتیم که همیشه نمیخواهیم دارایی های باشگاه را به انحصار داشته باشیم . هدف این است که ژاوی هرناندز پروژه را رهبری کند و نامزدهای دیگری هم هستند که پروژه ای ندارند و مجبور به ساختن بداهه ( در لحظه ) پروژه هستند . آنها بنایگز را تحت فشار قرار داده اند و گفته اند " یا با من هستی یا علیه من هستی " . لیاقت بنایگز این نبود که در این دو راهی سخت بین دو صخره قرار بگیرد . او 2 روز قبل با ناامیدی با من تماس گرفت . میفهمم که ما در یک کمپین هستیم اما از خطوط قرمز عبور نمیکنیم . ما قبلا حضور او را در پروژه ورزشی اعلام کردیم . اینکه میگوید فونت کشتی را رها کرده درست نیست زیرا این طرز تفکر ما نیست و اگر ما انتخاب شویم , ما دارایی هایی خواهیم داشت که برای باشگاه بهتر هستند .

 

پروژه لاپورتا ؟

لاپورتا توضیحی درباره اش نداده است . او خودش را با دارایی های بارسلونا محاصره کرده است . اینکه اسمی از ژاوی نمی اورد مرا ناامید میکند زیرا او یکی از بزرگترین دارایی های بارسلونا است . به پروژه او مطمئن نیستم . بسیاری از اعضا از طریق پستی به لاپورتا رای میدهند بدون اینکه بدانند چه کسی مسئول تصمیمات ورزشی ( خرید بازیکن ) است و این مساله بسیار مهمی است . او در مورد جوردی کرایف حرفی نزد و بعدا نام او فاش شد . آیا خود لاپورتا , یوست , والدس , پیچی آلونسو , ویکتور مونز مسئول امضا هستند ؟ چه کسی مسئول خرید بازیکنان است > ما همیشه اسامی را میگوییم . حالا آنها میخواهند ما سال های گذشته را به یاد داشته باشیم . این وضعیت من را ناراحت میکند .

 

سال ها کار کردیم

ما مدت زیادی است که در حال توضیح خودمان هستیم . آنها سعی میکنند با پیدا کردن چیزهایی از متن , ما را بی اعتبار کنند . ما میدانیم باید چگونه چهره خودمان را حفظ کنیم . با احترام گذاشتن و سازنده بودن و بدنبال منافع بارسلونا بودن . من از لاپورتا انتقاد نمیکند و سعی میکنم دلیل بهتر بودن پروژه خودمان را توضیح دهم . او یک امپراطور برهنه است و هیچکس جرات گفتن اینن را به او ندارد . او هیچ پروژه ای ندارد . در انتخابات او هیچ وقت قصدی برای پروژه نداشته ولی ما سال هاست روی آن کار کرده ایم .

 

اشتباهات در کمپین

دو اشتباه مرتکب شدم . یکی زمانی بود که در مورد کومان خیلی رک بودم ( گفته بود بعد از انتخاب شدن فورا کومان را اخراج میکند ) . این به خاطر این بود که من پروژه ام را در اولویت قرار میدیهم و اشتباه دیگر درباره ماجو بود . ( ماجو یا ماژو یکی از نامزدهای سابق بارسلوناست که از پروژه فونت حمایت کرده ) . به غیر از این 2 بقیه چیزها از متن پروژه بوده است . بقیه اما پروژه هایشان را بداهه پیش میبرند .

 

لاپورتا با تجربه ای که مفید نیست

لاپورتا اطمینان دارد که تجربه گذشته کافیست ولی اکنون کاملا با سال 2003 فرق میکند . در دنیای فوتبال همه چیز تغییر کرده است و تجربه سال 2003 هیچ ارزشی ندارد .

 

فریکسا ؟

به هیچ وجه با او هیچ پیمانی وجود ندارد . کارها را خوب انجام داده ایم و اطمینان دارم که ما میتوانیم شرکای باشگاه را متقاعد کنیم . ( احتمالا منظورش کناره گیری فریکسا در حمایت از فونت در انتخابات و در نهایت ورود فریکسا به کابینه ی فونت است . وقتی نامزدها شانس کمی برای انتخاب دارند چنین کاری انجام میدهند ) .

 

فونت در پایان گفت :

مبالغ اقتصادی دارای تناقض هایی است . عجیب است که کسی تاکنون درباره این موضوع حرفی نزده است . باید خیلی چیزها را در بارسلونا تغییر دهیم . باید منافع بارسلونا را در در اولویت قرار داد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.