پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عثمان دمبله در اینستاگرام : مثل همیشه با قدرت بیشتر بازخواهم گشت !

کد خبر : 112034  |  زمان ارسال : چهارشنبه 2 تیر 1400
دمبله درباره مصدومیت خود صحبت کرد.

اختصاصی بارسا نیوز - عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا در جریان دو تیم فرانسه و مجارستان در جام ملت های اروپا ، از ناحیه عضله دو سر ران مصدوم شد و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

 

او شب گذشته پستی را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و در آن پست به خود دلگرمی داد و درباره تیم ملی فرانسه و البته ریکاوری خود صحبت کرد.

 

متن پست او به شرح زیر است :

سلام به همه . همانطور که در همه جا یا خوانده اید یا شنیده اید ، زمان خداحافظی از تیم ملی فرانسه فرارسیده است. البته آن ها نام این را خداحافظی می گذارند. من قوی تر از گذشته بازخواهم گشت ، همانطور که همیشه این کار را کرده ام. امتحانات و دردسرها باعث رشد من می شوند.

هفته ها می گذرد ، تعلیم دادن و البته گذر زمان ما را از همیشه متحدتر می کند.این گروه قوی هستند و من این موضوع را به خوبی می دانم. ما همدیگر را به خوبی می شناسیم در طی این مدتی که به عنوان یک آبی پوش همراه شما بودم

ما باید چیزی را که شروع کردیم ، تمام کنیم و بهترین نسخه خودمان را به نمایش بگذاریم. من به خودمان و آن ها اعتماد دارم. فکر می کنم می توانم بگویم که شما را به زودی خواهم دید. از شما بابت حمایت هایی که نیاز بود سپاسگزارم. عثمان دمبله

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.