پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوال : آیا موافق تمدید با عثمان دمبله هستید ؟

کد خبر : 112039  |  زمان ارسال : چهارشنبه 2 تیر 1400
تنها یک سال از قرارداد دمبله باقی مانده است

اختصاصی بارسا نیوز - شرایط باید به صورت جدی بررسی شود.

 

با ورود کومان در این فصل عثمان دمبله در رده باشگاهی دچار مصدومیت های قبلی نشد و توانست به یک بازیکن مهم و تاثیر گذار در تیم تبدیل شود هر چند که هواداران تیم هنوز بی دقتی های وی را در دیدار مقابل لیورپول و پاریسن ژرمن فراموش نکرده اند.

 

درخشش دمبله در این فصل باعث شد که حواشی زیادی پیرامون تمدید با این بازیکن به وجود بیایید ، منابع زیادی عنوان کردند که دمبله دیگر نمیخواهد تمدید کند و قصد دارد به صورت رایگان بارسلونا را ترک کند این در حالی بود که بارسلونا بیشترین صبر را برای این فرانسوی کرده بود.

 

در ماه آگوست 2017 زمانی که نیمار رفت و دمبله راهی بارسلونا شد میشود به عنوان یک ماه نحس از آن یاد کرد ، مدیریت بارسلونا یعنی ماریو بارتومئو به شکل دیوانه کننده ای عثمان دمبله را با 150 میلیون یورو به خدمت گرفت که قطعا بد ترین خرید تاریخ باشگاه نیز بوده است.

 

هیچ فکر و درایت خاصی پشت این قرارداد بستن نبود و حالا باشگاه با مشکلات بزرگی مواجه شده است. خلاصه در سال 2017 دمبله آبی اناری پوش شد و برای همه سوال بود که آیا این جوان 20 ساله میتواند فشار نیوکمپ را تحمل کند و جای نیمار جونیور را پر کند ؟  قطعا خیر !

 

دمبله بعد از گذشت 4 فصل نشان داده که یک بازیکن غیر حرفه ای ، بدون تعصب است که دیگر توانایی پیشرفت کردن را ندارد و شاید بدن و شیوه زندگی او دیگر اجازه پیشرفت را به وی نمیدهد. دمبله هرگز نتوانست که درخشش هایش را در تیم دورتمند را در بارسلونا هم انجام بدهد.

 

 

دمبله در قالب تیم ملی فرانسه در یورو با یک مصدومیت دیگر مواجه شد ، باشگاه روز گذشته اعلام کرد که او باید جراحی شود و خبرنگاران میگویند دمبله حداقل 4 ماه از میادین دور خواهد بود.

 

خبرنگار اسکای در مورد عملکرد دمبله مقابل مجارستان :

بدن عثمان همانند یک فرد 50 ساله بود.

 

دمبله پیش از این مصدومیت تمایلی به تمدید نشان نداد اما حالا قطعا اگر باشگاه به دنبال تمدید با وی باشد از این پیشنهاد استقبال میشود. در حال حاضر دیگر کسی خریدار وی نیست و بازیکن نشان داده که دیگر نمیتواند از حد فعلی خودش پیشرفتی داشته باشد.

 

از قدم گفته شده که جلو ضرر را از هر کجا که بگیرید یک منفعت بزرگ خواهد بود. ورود ممفیس دپای شاید باعث پایان عصر این بازیکن همیشه مصدوم فرانسوی باشد ، او دیگر جایی در قلب بارسایی ها ندارد.

 

در 4 فصل اخیر عثمان دمبله 699 روز مصدوم بوده که این رقم در حال ییشتر شدن است.

بازیکن در یازده مقطع با مصدومیت مواجه شده است.

 


 

آیا شما موافق تمدید با عثمان دمبله هستید ؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.