پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حکیم زیاش از گزینه های بارسلونا برای تقویت خط حمله در زمستان خواهد بود

کد خبر : 116160  |  زمان ارسال : چهارشنبه 26 آبان 1400
ژاوی تصمیم نهایی را خواهد گرفت

اختصاصی بارسانیوز- بارسلونا قصد تقویت خط حمله خود را در زمستان دارد.

 

به گزارش اسپورت بارسلونا و ژاوی معتقدند که برای حل مشکل گلزنی تیم یک یا دو مهاجم باید تا پایان فصل به صورت قرضی جذب شوند. یکی از این گزینه ها حکیم زیاش است که تیم های زیادی علاقه مند به جذب او هستند. تصمیم نهایی درباره حکیم زیاش را ژاوی هرناندز اتخاذ خواهد کرد.

 

در سال 2019 بارسلونا به جذب حکیم زیاش علاقه مند بود که درنهایت این بازیکن به چلسی پیوست. دراین بین وضعیت زیاش در چلسی خوب نیست و او به دنبال ترک لندن برای کسب دقایق بازی بیشتر است و این یعنی خروج او به صورت قرضی هم ممکن خواهد بود.

 

احتمال خروج قرضی زیاش خبر خوبی برای بارسلونا خواهد بود. او بازیکنی تکنیکی و باتجربه اروپایی و بین المللی است. در بارسلونا از کیفیت و توانایی های او آگاهی دارند.

 

در بارسلونا اما نمیخواهند هیچ تصمیم عجولانه ای بگیرند اما او را زیرنظر دارند. حقوق او هفت میلیون یورو است که اگرچه مبلغ بالایی است ولی میتواند برای بارسلونا قابل قبول باشد. بارسلونا برای کومان هم با بایرن مونیخ تماس گرفته بود ولی خروج قرضی او در زمستان منتفی خواهد بود.

 

ژاوی با مدیران صحبت کرده و به آنها گفته که آنها نیازی به خرید هافبک ندارند، ژاوی به تقویت خط حمله اصرار دارد اما او میداند که جذب بازیکن باکیفیت سخت خواهد بود. زیاش برای زمستان از دورتموند هم پیشنهاد دارد ولی باید دید درنهایت چه اتفاقی خواهد افتاد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.