پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رسمی : بیانیه مشترک بارسلونا , رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو به باشگاه های لالیگا درباره CVC

کد خبر : 116557  |  زمان ارسال : جمعه 12 آذر 1400

اختصاصی بارسا نیوز - باشگاه بارسلونا اقدام به انتشار بیانیه ای مشترک در خصوص قرارداد لالیگا با صندوق سرمایه گذاری CVC کرد .

 

باشگاه در این بیانیه گفته که نامه ای را روز گذشته مشترکا با باشگاه های رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو برای اعضای لالیگا ارسال کرده است .

 

در همین رابطه بخوانید : ویژه : بارسلونا , رئال مادرید و بیلبائو روی دست لالیگا بلند شدند . پیشنهاد قراردادی با شرایط بهتر از CVC

 

بیانیه :


باشگاه بارسلونا متن نامه ای که روز گذشته به صورت مشترک توسط باشگاه های بیلبائو , بارسلونا و رئال مادرید برای اعضای لالیگا ارسال شد را برای اعضا و هواداران قرار میدهد .

 

با توجه به اطلاعات جمع آوری شده توسط رسانه های مختلف در مورد طرح موسوم به " پروژه پایدار " و به منظور ارائه شفافیت حداکثری , مفاد نامه ای را که روز گذشته توسط روسای اتلتیک بیلبائو , بارسلونا و رئال مادرید به اعضای لالیگا و ریاست فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا و همچنین رونوشتی از آن به وزیر ورزش و رئیش شورای عالی ورزش و رئیس لیگ رسید را در اختیار شرکا و طرفدارانمان میگذاریم .

 

به دلیل محرمانه بودن و جلوگیری از آسیب به اطلاعات , محتوای سند ضمینه شده آنطور نیست که در اختیار گیرندگان اصلی قرار گرفت .

 

باشگاه دوباره تاکید میکند که آماده همکاری با تمام باشگاه ها جهت رسیدن به راه حلی معقول و پایدار است تا آینده فوتبال ما در 50 سال آینده گرو نباشد .

 

خلاصه ای درباره سند ضمیمه شده


باشگاه بارسلونا ضمن توضیح شرایط پاندمی کرونا به اعضای لالیگا یادآوری کرد که این 3 باشگاه تقریبا 300 هزار عضو دارند که تمام آنها حق صحبت و رای خواهند داشت . بنابراین این 3 باشگاه به دلیل اینکه مالکیت شخصی ندارند نمیتوانند تصمیمات شخصی بگیرند .

 

همچنین در متن سند آمده که سایر باشگاه ها باید با توجه به حضور بیش از 100 ساله در فوتبال اسپانیا , تصمیمات این 3 باشگاه را به خصوص در مورد مخاطره آمیز بودن پیشنهاد صندوق سرمایه گذاری CVC درک کنند و به اعتقاد آنها این پیشنهاد فوتبال اسپانیا را ویران خواهد کرد و باعث بی نظمی های جدی خواهد شد .

 

در ادامه آمده که در جهان امروز , بازارهای مالی جهانی فرصت های عالی در اختیار پروژه های بلند مدت به روش پایدار قرار میدهند و این دلیل دیگری برای مخالفت با CVC است که باعث میشود آینده فوتبال با خطر مواجه شود .

 

در این بیانیه همچنین ضمن تاکید بر اینکه CVC شریک استراتژیک فوتبال اسپانیا نیست آن را تنها یک شرکت سرمایه گذاری معرفی کردند که در صنایع مختلف از مواد غذایی گرفته تا نساجی و انرژی , مخابرات و رستوران و ... دخالت میکنند . در همین حال آنها سایر پروژه ها را طی 8 الی 10 سال رها میکنند اما میخواهند 50 سال در لالیگا بمانند و این معنایی جز سرمایه گذاری نمیدهد ( درحالی که لالیگا بر شریک بودن تاکید میکند ) .

 

در بخش دیگری از این بیانیه همچنین این باشگاه ها به لالیگا پیشنهاد استخدام متخصصان را جهت رشد لالیگا داده اند تا قراردادیی امضا شود که پتانسیل رشد را به حداکثر برساند نه اینکه آینده باشگاه ها را به مدت 50 سال اجاره دهند .

 

از سویی در این بیانیه به نکته مهمی اشاره شده و آن اهمیت باشگاه های اسپانیایی در رقابت های مهم ورزشی جهان است که باعث میشود تا این باشگاه ها سهم بزرگی از منابع مالی بازارهای جهانی داشته باشند و توافق با CVC این منابع را به خطر می اندازد .

 

در پایان این بیانیه خطاب به لالیگا و باشگاه های اسپانیایی تاکید شده که آنها میتوانند با توجه به مشاوران مالی و حقوقی که دارند پیشنهاد مناسبی از نظر مالی برای جایگزینی با پیشنهاد CVC را ارائه دهند که پایدار , منطقی و قانونی است که به باشگاه ها اجازه دسترسی به شرایطی بی نهایت بهتر از CVC را میدهد .

 


گفتنی است همانطور که در ابتدا اشاره شد بخش های محرمانه از این سند حذف شده اند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.