پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : ژاوی حالا گزینه های زیادی در خط حمله دارد

کد خبر : 118409  |  زمان ارسال : سه شنبه 12 بهمن 1400
گزارشی از موندو دپورتیوو

اختصاصی بارسا نیوز - مدیران بارسلونا در پنجره زمستانی نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشتند و از 4 بازیکن جدیدی که جذب کردند 3 مهاجم در بین آنهاست . این به ژاوی گزینه های زیادی در خط حمله میدهد .

 

بارسلونا در این فصل مشکلات زیادی به خصوص در خط حمله داشت . مصدومیت های طولانی آنسو فاتی وممفیس دپای و مارتین بریت ویت  در کنار وضعیت عثمان دمبله و وضعیت عجیب آگوئرو شرایط را در طول نیم فصل اول بشدت سخت کرد .

 

خروج یوسف دمیر و فیلیپه کوتینیو دو مهره هجومی نیز تاثیری بر تیم نداشت زیرا آنها سودمندی خاصی برای ژاوی نداشتند . اما حالا 3 بازیکن به تیم پیوستند که واقعا میتوانند مفید باشند .

 

مهمترین انتقال مربوط به فران تورس است که اولین خرید نیز بود . این وینگر 21 ساله در والنسیا و تیم ملی اسپانیا عملکردی عالی داشت اما در منچسترسیتی با توجه به رقابت زیاد فرصت کافی پیدا نمیکرد و تصمیم گرفت به بارسلونا بپیوندد . تورس بازیکنی در کلاس جهانی است و میتواند در نقاط مختلف خط حمله بازی کند . از طرفی مزیت اصلی آداما ترائوره سرعت و قدرت بالای دریبل زنی اوست و در شرایط سخت میتواند به تیم راه حل های بیشتری بدهد . اوبامیانگ نیز در سال های اخیر به عنوان یک گلزن درجه 1 معروف بوده و بهترین گلزن بوندسلیگا و لیگ انگلیس شده است .

 

ژاوی روی کاغذ 3 بازیکن جدید و ارزشمند دارد . آنها در کنار ممفیس دپای , لوک دی یونگ و مارتین بریت ویت خط حمله را تکمیل کردند . آنسو فاتی حداقل 2 ماه از میادین دور است و نباید فراموش کرد ژاوی گزینه های دیگری مانند عبدالصمد ازازولی , فران جوتگلا و الیاس آخوماچ را نیز در اختیار دارد . به نظر میرسد وضعیت خط حمله بارسلونا نسبت به اوایل فصل خیلی بهتر خواهد شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.