پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خبر خوب : بند خاص در قرارداد گاوی خروج او را دشوار میکند

کد خبر : 121904  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 خرداد 1401

اختصاصی بارسا نیوز - آینده گاوی در بارسلونا نامشخص است . این بازیکن و باشگاه در ماه های گذشته در حال مذاکره برای تمدید بوده اند اما توافقی حاصل نشده است .

 

این بلاتکلیفی و ادامه درخشش های بازیکن در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا باعث شده تا باشگاه های زیادی به این ستاره جوان بارسلونا علاقه مند شوند .

 

گفته شده لیورپول و منچسترسیتی حاضرند بند 50 میلیون یورویی قرارداد گاوی را بپردازند . اما طبق گزارش مارکا این بند تاریخ انقضا دارد .

 

در واقع زمانی که بارسلونا در سال 2020 با گاوی قرارداد بست در یک بند ذکر شد که از سال سوم مبلغ بند خروج دو برابر یعنی 100 میلیون یورو میشود . بنابراین میتوان انتظار داشت که به زودی این اتفاق رخ دهد .

 

اگر باشگاهی خواهان پرداخت بند 50 میلیون یورویی بود با بند جدید شرایط به طور کامل فرق میکند . حتی با در نظر گرفتن استعداد بزرگ گاوی و عملکرد خوب او در 1 سال گذشته باز هم پرداخت 100 میلیون یورو برای یک استعداد که مهاجم گلزن هم نیست بسیار دور از تصور است .

 

گاوی با وجود علاقه چندین باشگاه دوست دارد در نیوکمپ به فوتبال خود ادامه دهد . ایجنت این بازیکن اما به باشگاه برای بستن یک قرارداد خوب فشار می آورد و بارسلونا نیز با توجه به وضعیت مالی بد قصد تسلیم شدن ندارد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.