پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لواندوفسکی (2) : بنزما ثابت کرد بازیکن بزرگیست . تجربه ام با گواردیولا کمک کننده است

کد خبر : 123174  |  زمان ارسال : شنبه 8 مرداد 1401
بخش دوم مصاحبه - بیشتر در مطالب مرتبط

اختصاصی بارسا نیوز - رابرت لواندوفسکی با ESPN مصاحبه کرد و به شدت از برخی اظهارات بایرن در پنجره نقل و انتقالات انتقاد نمود . این مصاحبه در چند بخش در بارسا نیوز منتشر میشود که دسترسی به آنها از طریق مطالب مرتبط خواهد بود .

 

رابرت درباره حضورش در بارسلونا گفت :

با تجربه ای که دارم هماهنگی با شرایط برایم آسان تر است . ژاوی کمک زیادی به من کرده و هیچ مشکل ارتباطی نداریم . هم تیمی هایم نیز میخواهند به من کمک کنند و رویشان به من باز است .

 

اوبامیانگ :

از اینکه دوباره با او بازی میکنم بسیار خوشحالم . ما در دورتموند لحظات خیلی خوبی داشتیم . دقیقا به خاطر دارم چطور بازی میکردیم و چه کارهایی در داخل زمین و خارج از آن انجام میدادیم . او پسر عالی و بامزه ای است .

 

کریم بنزما :

بنزما بازیکن بزرگی است و در لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن , چلسی و منچسترسیتی این را ثابت کرد . او 10 الی 12 سال در لالیگاست و به خوبی آن را میشناسد . نمیخواهم خودم را با او مقایسه کنم زیرا لالیگا یک چالش جدید برای من است و او سالهاست که اینجا بازی میکند . برای من مهمترین چیز کاری است که تیم انجام میدهد تا برنده شویم .

 

لالیگا :

همیشه آرزوی بازی در لالیگا را داشتم . من همیشه از بایرن سپاسگزار خواهم بود زیرا در آنجا همه چیز را بردم . بعد از سال ها وقت امتحان چیز جدیدی رسید و یک چالش جدید . میدانستم که سال به سال خروج از منطقه آرامش برایم سخت تر میشود . با این حال من همیشه بدنبال امتحان چیزهای جدید بودم .

 

بازی زیر دست گواردیولا :

تجربه بازی با پپ قطعا به من کمک کرد . در دو سال اول ما 8 اسپانیایی در ترکیب داشتیم و من فهمیدم که چطور کار و بازی میکنند و گواردیولا چه تاکتیک هایی را ترجیح میدهد . دید او نسبت به توپ فوق العاده است . بنابراین فکر میکنم این تجربه کمک میکند راحت تر هماهنگ شوم . میدانم که برای درک بیشتر اسپانیایی ها نیاز به چند هفته زمان دارم اما زبان فوتبال یک چیز جهانیست . شاید هفته اول کمی سخت بود اما پس از آن قطعا بهتر میشود و هر هفته بهتر خواهد شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.