پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینترمیلان میخواهد بالده را از بارسلونا بخرد !

کد خبر : 125151  |  زمان ارسال : سه شنبه 29 شهریور 1401

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی موفق شد خودش را بازسازی کند . وضعیت مالی بارسلونا خوب نبود اما باز هم همه میدانستند که این تیم بارسلونا است !

 

بازیکنان بسیاری با وجود این شرایط تصمیم گرفتند برای تحقق رویای خود راهی نیوکمپ شوند . چندین بازیکن به صورت آزاد به بارسلونا پیوستند و روبرت لواندوفسکی نیز از زندگی راحت خود در بایرن دل کند و به اسپانیا آمد .

 

فعال کردن اهرم های مالی توسط رئیس خوان لاپورتا سرمایه بزرگی در اختیار باشگاه قرار داد و کمک کرد تیم قدرتمندی ساخته شود و در فصل جدید با ظاهری متفاوت پا به میدان بگذارد . به چالش کشیدن رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی لالیگا این را ثابت میکند .

 

با این حال باز هم لاماسیا نقش خودش را داشت . عملکرد فوق العاده آلخاندرو بالده در فصل جدید برای بارسلونا باعث شده تا طبق گزارش رسانه های اسپانیایی , اینتر میلان مجذوب او شود .

 

اینتر میخواهد در اولین فرصت که انتظار میرود در تابستان باشد برای انتقال بالده اقدام کند . اما با توجه به فاصله دو تیم حتی خوشبین ترین هوادار اینتر نیز نسبت به این انتقال خوشبین نخواهد بود .

 

احتمالا هواداران اینتر از مدیران این باشگاه خواهند خواست تا از توهمات دست بردارند و روی گزینه های واقعی تر برای تقویت تیم فکر کنند . انتقال بالده از نیوکمپ به اینتر اگر نگوییم غیرممکن , بسیار سخت خواهد بود .

 

 

بارسلونا میتواند در سال های آینده یکی از موفق ترین تیم های فوتبال اروپا شود و دوره طلایی دیگری را رقم بزند اما این بدون جوانان فوق العاده اش ممکن نیست . لاماسیا در سال های اخیر بازیکنان بااستعداد زیادی را تحویل تیم اصلی داده و آلخاندرو بالده جدیدترین آنهاست . ژاوی به این بازیکن که تنها 18 سال دارد برای جایگزینی با جوردی آلبا اعتماد کرده است و پاسخ این اعتماد را نیز خیلی زود گرفت . بالده اکنون بعد از دمبله بهترین پاسور بارسلونا با ثبت 3 پاس گل است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.