پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا با اینیگو مارتینز به توافق نرسیده است

کد خبر : 125225  |  زمان ارسال : پنجشنبه 31 شهریور 1401

اینیگو مارتینز در اوایل تابستان امسال یکی از موضوعات داغ در  تیم بارسلونا بود و ستاره باشگاه اتلتیک به عنوان یک هدف دفاعی ایده آل برای مربی ژاوی هرناندز ظاهر شد.

 

با این حال، گزارش اخیر خوزه مانوئل مونژه (h/t Athletic Xtra) نشان می دهد که بارسلونا هنوز با مارتینز در مورد انتقال احتمالی به نیوکمپ به توافق نرسیده است.

 

این پس از گزارش‌های اخیر مبنی بر تلاش بارسلونا برای جذب این بازیکن 31 ساله به صورت رایگان در تابستان آینده منتشر شد. حتی گزارش هایی از دستیابی دو طرف به توافقات شخصی وجود دارد. اما مونژه این ادعاها را رد کرده است و نشان می دهد که اگر بارسا بخواهد ستاره باشگاه اتلتیک را به خدمت بگیرد هنوز کارهای زیادی باید انجام شود.

 

 

در همان زمان، روزنامه نگار مستقر در باسک می افزاید که حتی باشگاه اتلتیک نیز در تلاش خود برای بستن قرارداد جدید اینیگو مارتینز اقدامی نکرده است. از ماه آگوست، تیم باسکی هنوز حتی با این مدافع تماس نگرفته است.

 

با توجه به اینکه باشگاه اتلتیک کار زیادی برای تغییر وضعیت موجود انجام نداده است، این احتمال وجود دارد که این مدافع میانی کهنه کار در سال 2023 به صورت رایگان به بارسلونا بپیوندد.

 

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.