پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا در حال بررسی خرید اینیگو مارتینز در زمستان است !

کد خبر : 125486  |  زمان ارسال : جمعه 15 مهر 1401

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا در تابستان امسال هزینه زیادی برای بازسازی ترکیب خود انجام داد و از این جهت آنها قصد نداشتند در زمستان نیز برای تقویت اقدام خاصی انجام دهند .

 

اما بر اساس آنچه ادوارد رومئو نایب رئیس باشگاه اذعان کرده در صورت لزوم آنها در زمستان نیز بازیکن جذب میکنند .

 

اساسا بارسلونا تاکنون برنامه ریزی برای خرید در زمستان نداشته است اما وضعیت بد دفاعی تیم ممکن است باعث تغییر این شرایط شود . مصدومیت رونالد آرائوخو ممکن است طولانی تر شود و از طرفی او برای رسیدن به ریتم بازی نیاز به زمان خواهد داشت . ژول کونده و کریستنسن نیز مصدوم هستند اما اگرجه به زودی بازمیگردند اما در مجموع تعداد مصدومیت ها در خط دفاعی نگران کننده است - به خصوص که جام جهانی نیز در پیش است و فشار بیشتری به بازیکنان وارد خواهد شد . جرارد پیکه نیز 35 سال دارد و مشخص نیست با توجه به سابقه مصدومیت قبلی آیا دوباره مصدومیتش برمیگردد یا نه .

 

بنابراین بارسلونا تمام این مسائل را در نظر خواهد گرفت و در صورت نیاز برای جذب اینیگو مارتینز در زمستان اقدام میکند . قرارداد این مدافع با اتلتیک بیلبائو در تابستان به اتمام میرسد و طبق گفته موندو دپورتیوو او از قبل به یک توافق با بارسلونا برای تابستان رسیده است اما ممکن است بارسلونا زودتر اقدام کند .

 

مشخص نیست اتلتیک بیلبائو در زمستان به این مدافع اجازه خروج میدهد یا نه اما این میتواند آخرین فرصت باشگاه باسکی برای کسب پول برای انتقال این بازیکن باشد زیرا او در تابستان رایگان است .

 

البته باید در نظر داشت که اینیگو مارتینز در پیش فصل دچار مصدومیت شد و 4 بازی ابتدایی لالیگا را نیز از دست داده است - بنابراین بارسلونا وضعیت سلامت او را به طور دقیق بررسی میکند .

 

موندو میگوید دستمزد اینیگو آنقدر نیست که باشگاه برای انتقال او دچار مشکل خاصی شود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.