پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسا در مسیر جذب اینیگو مارتینز است

کد خبر : 125759  |  زمان ارسال : شنبه 30 مهر 1401

به گزارش دیاریو اسپورت، بارسلونا در مسیر جذب اینیگو مارتینز در آینده نزدیک است. مدافع میانی باشگاه اتلتیک با تیم کاتالان توافق شفاهی دارد و مصمم است برای کسب جام به این باشگاه بپیوندد.

 

مارتینز که مدافع میانی است، به عنوان یکی از مهره های دفاعی باشگاه اتلتیک در نظر گرفته می شود. او در 165 مسابقه رقابتی برای این باشگاه حضور داشته است و تقریباً 350 بازی در لالیگا به نام خود دارد. تجربه و رهبری او او را به یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر اسپانیا تبدیل کرده است.

 

با این حال، آینده مارتینز در باشگاه اتلتیک مشخص  نیست زیرا قرارداد این مدافع در پایان فصل به پایان می رسد. تیم باسک تمام تلاش خود را کرده است تا بازیکن اسپانیایی را متقاعد کند که قرارداد خود را پس از سال 2023 تمدید کند.

 

اما این بازیکن حاضر به  تمدید نیست و مصمم است برای بارسلونا بازی کند. در واقع، او به احتمال زیاد تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد به کاتالان ها ملحق خواهد شد.

 

ژاوی اینیگو مارتینز را به عنوان بخشی از برنامه های خود برای معرفی یک مدافع میانی چپ پای جدید در تیمش هدف قرار داده بود. ناگفته نماند، بارسا در آینده نزدیک آماده از دست دادن جرارد پیکه است، بنابراین اضافه شدن مارتینز می تواند در تلاش آنها برای تقویت رده های دفاعی آنها موثر باشد.

 

جالب اینجاست که انتظار می‌رود اینیگو مارتینز روز یکشنبه هنگام بازی با بارسلونا خط دفاعی باشگاه اتلتیک را رهبری کند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، آخرین بازی اینیگو در نیوکمپ به عنوان میهمان خواهد بود، مگر اینکه دو تیم دوباره در کوپا دل ری به هم برسند.

 

 

 

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.