پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بالده : رشد من بسیار سریع بوده است !

کد خبر : 126764  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 آذر 1401

الخاندرو بالده این مدافع اسپانیایی کمتر از یک فصل پیش به سختی برای بارسلونا اتلتیک بازی می کرد، اما ژاوی را با عملکرد خود در طول پیش فصل متقاعد کرد. او در پست دفاع چپ در مقابل جوردی آلبا و مارکوس آلونسو قرار گرفت و اکنون برای جام جهانی به تیم ملی اسپانیا دعوت شده است.

 

بالده در صحبت با رادیو کاتالونیا در مورد درخشش ناگهانی حرفه خود گفت:

همه چیز بسیار سریع بود. چهار ماه پیش برای بارسا B بازی می‌کردم و دو هفته دیگر برای تیم زیر 21 ساله‌ها بازی می‌کردم. حالا ناگهان در جام جهانی بازی می کنم. برای من یک رویا است.

 

بالده اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان در جریان پیروزی 7-0 اسپانیا مقابل کاستاریکا انجام داد و اعتراف کرد که وقتی لوچو از او خواسته به ترکیب بیاید گزینه اول نبوده است


من قبل از رفتن به زمین عصبی بودم، اما بعد مثل همیشه رفتار کردم. من در تیم با بسیاری از بازیکنان بارسلونا همسو شده بودم که با آنها احساس راحتی می کنم.

 

بالده در 19 سالگی حتی جوانترین بازیکن تیم ملی اسپانیا نیست. این افتخار نصیب بازیکن برتر بازی اسپانیا، گاوی شد. این هافبک گل 5ام را به ثمر رساند و به جوانترین بازیکنی تبدیل شد که پس از پله در تاریخ مسابقات گلزنی کرده است.

 

تماشای بازی گاوی یک تماشایی است. دیروز داشتیم شوخی می کردیم و من به خاطر رکورد او را گاوی پله صدا کردم. بالده در مورد گاوی گفت:

من برای او بسیار خوشحالم.

فک کنم مقابل آلمان فیکس باشه
حالا انقدر زر الکی بزن تا یک کاریت بشه نتونی بازی کنی مثل فاتی
روی گل گاوی من یه لحظه فکر کردم دیویسه که داره همینطوری میره بعد به خودم اومدم دیدم بالده خودمونه واقعا پشمام ریخت
خیلی خوب و با استعداده این پسر
واقعا خیلی خوشبختیم اینقدر استعداد خوب تو تیم داریم
اراخ بالده کونده اریک پدری گاوی فران فاتی و بازیکن های جا افتاده خوب مثل دی یونگ کریستنسن دمبله و رافینیا و کسیه و با تجربه هایی مثل ترش و بوسکی(شاید همه فوشم بدن)و البا و مهمتر از همه لوا و همچنین الونسو و روبرتو تنها بنجل این فصلمون هم بیرین ترکیب کاملی داریم و من ناراحتیم اینه که چرا لیگ قهرمانان صعود نکردیم با این اسکواد باید تا نیمه نهایی میرفتیم . واسه تکمیل تیم هم باید جانشین واس لوا مثلا موکوکو و یه دفاع راست تاپ بگیریم
به رشدت ادامه بده چون هنوز خیلی کار داری( البته در حال حاضر هم از خیلیا بهتری )
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.