پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لوئیس انریکه : نیمکت نشینی آنسو فاتی ؟ واقعا حیف است !

کد خبر : 127008  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 آذر 1401

اسپانیا روز پنجشنبه آخرین بازی گروهی خود را در جام جهانی 2022 مقابل ژاپن برگزار خواهد کرد. در آستانه بازی، لوئیز انریکه، سرمربی بارسلونا درکنفرانس  پیش از بازی خود خطاب به رسانه ها صحبت کرد و وضعیت آنسو فاتی، را بررسی کرد .

 

آنسو فاتی آخرین بازیکنی بود که در این لیست قرار گرفت. من هشت بازیکن مهاجم آوردم. بدیهی است که شاید این پستی بود که من بیشترین شک را در مورد آن داشتم، اما باید بگویم که از چیزی که می بینم خوشحالم، اما ما هشت مهاجم داریم که در حال گلزنی هستند.

 

او ادامه داد :

هشت بازیکنی که روی نیمکت هستند... حیف  است، اما آنها باید کاری را که می کنند انجام دهند و هر زمان که نیاز به آن ها بود کاملا آماده باشند.

 

او درمورد وضعیت گاوی گفت :

 

امروز می‌خواهیم تمرین کنیم، دیروز رودری و گاوی می‌خواستند تمرین کنند، ما به آنها اجازه ندادیم. نیازی نیست که آنها مجبور باشند که کاری انجام دهند .  امروز خواهیم دید که آیا آنها تمرین می کنند یا خیر.

 

با این حال، انریکه در مورد هر چرخش احتمالی صحبت کرد و گفت که اولین و مهمترین اولویت تیم پیروزی در بازی است.

من هنوز یک جلسه تمرین برای تصمیم گیری در مورد ترکیب دارم، آنچه مسلم است این است که روی هیچ بازیکنی ریسک نخواهم کرد . و با وجود اینکه برتری خاصی داریم، می‌خواهیم بازی خود را ببریم تا اول باشیم .

ژاپن اسپانیا
گروه بعدی خطریه. از بین کرواسی و بلژیک احتمال داره یکیشون دوم و اون یکی حذف بشه. اگه اینجوری بشه بهتره اسپانیا به ژاپن ببازه و دوم شه تو گروه
امیدوارم اسپانیا موفق نشه. واقعا دلم به حال فاتی میسوزه . استعدادش داره میسوزه . هم تو بارسا و هم تو اسپانیا نیمکت نشین شاه داماد شده. فران فقط بلده ۶ قدم بزنه . یبار ندیدم یکیو مثل فاتی دریبل کنه
اميدوارم تو بازی بعدی فاتی فیکس باشه یا دبل کنه
یا ی گلو پاس گل بده یا.... نمی دونم خلاصه ی کاری بکنه روحیه بگیره
نباید بگه آخرین مهاجمی هست... چون حتی اگه آخرین هم باشه رو روحیش تاثیر میذاره ، همه هم میدونیم چقدر روحیه ی فاتی به خاطر مصدومیت های پیاپیش خراب شده
ژاوی باید بیشتر بهش بازی بده
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.