پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : آغاز دوئل پیش از موعود تراشتگن و براوو!

کد خبر : 54708  |  زمان ارسال : دوشنبه 11 مرداد 1395

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، دو دروازبان بارسلونا دوئل خود را از امروز برای لقب گرفتن به عنوان دروازبان اول تیم بارسلونا آغاز کردند.

 

در حال که لوئیز انریکه انتظار آغاز نبرد دو دروازبان آلمانی و شیلیایی خود را از تاریخ 8 اگوست داشت اما امروز در کمپ تمرینی بارسلونا نظاره گر آغاز دوئل دو دروازبانی بود که هر کدام برای بازی کردن در لالیگا و انجام بازی های بیشتر، با کنار گذاشتن تعطیلاتشان خیلی زود جنگ خود را آغاز کرده اند.

 

در حالی که انتظار می رفت تراشتگندر تاریخ 8 آگوست به اردوی بارسلونا ملحق شود اما این دروازبان آلمانی یک هفته زودتر به اردوی تیم ملحق شد و از سوی دیگر کلودیو براوو نیز با لغو سفر خود به نیویورک به تیم اضافه شد به صورتی که از هم اکنون لوئیز انریکه باید در خصوص بزرگ ترین چالش فصل پیش روی خود بیاندیشد و اولین تصمیم نیز به انتخاب یکی از این دو در دیدار مقابل لسترسیتی و یا دیدار مقابل لیورپول مربوط خواهد شد.

 

تراشتگن-Marc-Andre ter Stegen

 

اما با این حال این دو دیدار دوستانه هستند ولی تصمیم برای انتخاب یکی از این دو دروازبان در تاریخ 14 اگوست اعمال خواهد شد یعنی جایی که انریکه باید تیم خود را برای فتح سوپر جام اسپانیا به نبرد با سویا بفرستد. تراشتگن و براوو هر دو نارضایتی خود را از روی نشستن بر روی نیمکت ابراز کرده اند در حالی که در طول فصول اخیر براوو وظیفه سنگربانی بارسلونا در لالیگا و تراشتگن در رقابت های حذفی را برعهده داشتند.

 

درحالی که منچستر سیتی و پپ گواردیولا به دنبال یکی از دروازبانان بارسلونا می باشد اما آبی اناری ها مقاومت جدی خود را برای حفظ هر دو ستگربان خود اعلام کرده اند به صورتی که بند آزادسازی براوو 40 و تراشتگن 80 میلیون یورو می باشد.  

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.