پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دو ستاره بارسلونا در لیست پرواز به استکهلم! + اسامی

کد خبر : 54750  |  زمان ارسال : سه شنبه 12 مرداد 1395

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، خاویر ماسکرانو و سرجیو بوسکتس در لیست تیم انریکه برای دیدار مقابل لستر سیتی قرار دارند.

 

این دو بازیکن باتجربه بارسلونا که از روز جمعه در تمرینات بارسلونا حاضر شدند آماده هستند تا برای دیدار تدارکاتی بارسلونا مقابل لستر سیتی به استکهلم پرواز نمایند. در دیداری که مابین قهرمان لالیگا و لیگ جزیره در کشور سوئد برگزار خواهد شد، لیونل مسی و لوئیز سوارز نیز مجددا از جاذبه های اصلی تیم لوئیز انریکه در کنار بازیکنان جدیدی خواهند بود که به اردوی تیم اضافه شده اند.

 

در تیم پروازی بارسلونا به استکهلم، تغییرات زیادی با وجود بازگشت 9 بازیکن به تمرینات بارسلونا از روز جمعه نسبت به بازی دوستانه مقابل سلتیک مشاهده می شود همچنین اینکه مارتین مونتویا نیز به والنسیا پیوست و کریستین تیو نیز به اردوی جهت مشخص شدن تکلیف تیم جدیدش فراخوانده نشده است.

 

لیست کامل تیم بارسلونا برای دیدار با لستر سیتی:

 

جوردی ماسیپ، سرجیو بوسکتس، آردا توران، لوئیز سوارز، لیونل مسی، خاویر ماسکرانو، منیر ال حدادی، سرخی روبرتو، الیکس ویدال، ژرمی متیو، سوارز، سرجی سمپر، خوزه اورلیو سوارز، مارلون سانتوس، خوزه آنتونیو مارتینز، الکس کاربونل ، کارلس آلنا، نیلی، عیسی آلفارو، خوان کامارا و رافا موخیکا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.