پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لو رفته از کتاب کاپیتان ; تماس مرموز رونالدینیو با اینیستا قبل از الکلاسیکو !

کد خبر : 55967  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 شهریور 1395
بسیاری از ما رونالدینیو را صرفا مردی تکنیکی همراه با چهره ای بشاش می شناسیم اما او از قدرت رهبری بالایی نیز برخوردار بوده است.

اختصاصی بارسانیوز - رونالدینیو ستاره برزیلی سابق آبی اناری ها که طبق بررسی 50 بازیکن برتر تاریخ باشگاه بارسلونا در رتبه چهارم قرار گرفته است، همواره با تکنیک های ناب خود در درون زمین و چهره بشاشش شناخته می شود اما مسخره است که قدرت رهبری او را فراموش نماییم، بازیکنی که به مانند بمب انگیزه درون رختکن آبی اناری ها بود که در ادامه به بررسی ماجرایی از او در رختکن تیم در دیدار ال کلاسیکو خواهیم پرداخت.

 

رونالدینیو-Ronaldinho

 

هم زمان با لو رفتن بخشی از قسمت های کتاب آندرس اینیستا، میرور به گوشه ای جذاب از ای کتاب اشاره کرد که به کار خاص رونالدینیو قبل از بازی ال کلاسیکو می پردازد. اینیستا فاتح جام جهانی و زننده گل فینال مقابل هلند شرح می دهد که ستاره برزیلی سابق بارسلونا در ساعت 3 بامداد چه تماسی با او گرفته و علت آن چه بود.

 

رونالدینیو-Ronaldinho

 

آندرس اینیستا در کتاب خود درخصوص کار جالب رونالدینیو قبل از دیدار الکلاسیکو در سال 2005 شرح داده است:

 

چند روز قبل از ال کلاسیکو و دیدار مقابل رئال مادرید، رونالدینیو شب به خانه ام زنگ زد. من به تلفنش جواب دادم و او به من گفت که "آندرس، می دانم که ساعت 3 بامداد است اما باید چیزی را اعتراف کنم. من در ژوئن بارسلونا را ترک خواهم کرد. برادرم با رئال مادرید به توافق رسیده و یکی از باور نکردنی ترین لحظات زندگی ام است که نمی توانم آن را نپذیرم. تو هم اکنون جوانی و این تصمیم را درک نمی کنی اما لطفا با کسی در این مورد صحبت نکن چون من به تو بیش از هر کس دیگری اعتماد دارم. شب بخیر آندرس"

 

رونالدینیو-Ronaldinho

 

اینیستا در ادامه درخصوص اتفاقات پس از قطع تماس رونالدینیو اینگونه توضیح داد:

 

او حتی زمانی را به من برای صحبت اختصاص نداد. روز بعد من در تمرین تیم احساس کردم که فضای نامناسبی در اردوی تیم حاکم است. کل بازیکنان تیم ساکت بودند و به مانند قبل به رونالدینیو برخورد نمی کردند. اما زمانی که روز ال کلاسیکو (15 نوامبر 2005) فرا رسید، رونالدینیو در رختکن سانتیاگو برنابئو به ما گفت که "بچه ها، امروز یک بازی بسیار مهم درپیش داریم، آن ها تیمی قدرتمند دارند ولی من در این روزها متوجه شدم که ما مثل اعضای یک خانواده در کنار هم هستیم. من به همه شما در طول شب زنگ زدم و گفتم که در ژوئن بارسلونا را ترک می کنم ولی هیچ یک از شما در تمرینات با من صحبت نکردید. بعد از آن بود که متوجه شدم حاضریم از خیانت همدیگر در سکون رنج ببریم تا اینکه همدیگر را به خیانت متهم کنیم. من در بارسلونا برای مدتی طولانی باقی خواهم ماند. حالا بیایید به زمین برویم و به این بازیکنان رئال مادرید درسی حسابی بدهیم."

 

در آن دیدار، بارسلونا با نتیجه 3-0 با دو گل رونالدینیو به پیروزی رسید و واضح است که صحبت های رونالدینیو یکی از کلیدی ترین بخش های آن بازی با تحریک احساسات هم تیمی هایش به شمار می رفت.

 

رونالدینیو-Ronaldinho

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.