پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بالاگ: جدایی انریکه، بهترین خبر برای بارسلوناست؛ پادشاه هرج و مرج !

کد خبر : 63735  |  زمان ارسال : دوشنبه 23 اسفند 1395
گیلم بالاگ کارشناس بخش اسپانیایی فوتبال اسکای اسپورتس، درخصوص جدایی انریکه صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسکای اسپورتس، گیلم بالاگ کارشناس اسکای اسپورتس با سوالی درخصوص اینکه آیا جدایی انریکه به سود بارسلونا خواهد بود یا که نه، پاسخ فنی داد.

 

پس از کامبک بی نظیر مقابل پی اس جی و قبل از آن 3 برد با ارزش در لالیگا، دیدگاه ها نسبت به انریکه عوض شد تا جایی که عده زیادی از هواداران تمایل به بازگشت او روی نیمکت آبی اناری ها و تجدیدنظر در تصمیم او شدند که بالاگ این کار را به صلاح بارسلونا ندانست و در این خصوص گفت:

سیستم 3-4-3 مورذد استفاده انریکه در بازی های اخیر، یک سیستم آزمایشی برای بازی برگشت مقابل پی اس جی بود و نتیجه بازی حاصل پیشرفت این فرآیند نبود. بارسلونا نیازمند بازگشت ب، فلسفه خود است اینکه با خط هافبکی قدرتمند ذات خود را نشان دهد که ارائه بازی مالکانه و برتری طلبانه است که انریکه اعتقادی به آن ندارد پس بهتر است که مربی جدیدی با این نگرش بازی مالکانه با خط هافبکی قدرتمند روی نیمکت بارسلونا بنشیند چون در غیر اینصورت همه چیز به عملکرد کسی، سوارز و نیمار و به صورت کلی مثلث تهاجمی بستگی خواهد داشت.

گل های بازی با پاریس، روی دو اشتباه مدافعان پی اس جی، دو پنالتی به ثمر رسید که یکی از دو گل دیگر پس از اشتباه داور به ثمر رسید و دیگری نیز از روی ضربه آزاد حاصل شد. آن ها به هیچ وجه از روی مالکیت توپ و استراتژی معلوم و مشخص تهاجمی به گل نرسیدند. بارسلونا با انگیزه و شدت زیاد در درون زمین، تیم حریف را وادار به اشتباه کرد. حملاتشان بدون برنامه و گیج کننده بود و این دلیل من برای بهتر بودن خروج انریکه از بارسلوناست.

 

بالاگ در ادامه درخصوص عملکرد نیمار گفت:

نیمار فوق العاده بود و با این واقعیت که بارسلونا در این بازی نیاز به برهم زدن نظم حریف و ایجاد هرج و مرج در بازی بود، از این منظر به تیم کمک کرد چون او پادشاه هرج و مرج و آشفتگی و شلوغی است. اما لیونل مسی نیز با قرا گرفتن در میانه زمین و جمع کردن بازیکنان پی اس جی حول خود بابت خالی کردن فضای کناره زمین تاثیرگذار بود.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.