پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توصیه کاپلو به یوونتوس برای استفاده از ضعف بزرگ بارسلونا !

کد خبر : 64414  |  زمان ارسال : جمعه 11 فروردین 1396
فابیو کاپلو درخصوص دیدار بارسلونا و یوونتوس اظهارنظر کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش مارکا، فابیو کاپلو سرمربی سابق باشگاه رئال مادرید و مرد باتجربه ایتالیایی درخصوص مصاف بارسلونا و یوونتوس ضعف بارسلونا را فاش کرد

 

فابیو کاپلو ابتدا درخصوص شانس بیشتر کدام یک از دو تیم در کوریره دلو اسپورت  گفت:

من حتی انتظار این را دارم که بازی بیشتر از 180 دقیقه شود و اگر از من در مورد شانس صعود بپرسید ان را 50 به 0 اعلام می کنم. مشکل تیم انریکه مرکز میدان است یعنی خط هافبک. او خط حمله باورنکردنی ای دارد اما در میانه زمین ژاوی نیست و هرگز جایگزین مناسبی برایش پیدا نکرده اند و اینیستا نیز دجار مصدومیت های زیادی شده است. از سوی دیگر رئال مادرید خرید های خوبی انجام داد و به خوبی بهره برد درحالی که بارسلونا تیم خود را به خوبی تقویت نکرد.

 

کاپلو در ادامه با اشاره به خط حمله آتشین بارسلونا گفت:

این سفر از نظر کیفیت و خلاقیت  فوق العاده هستند و مهم تر از همه اینکه در کنار یکدیگر ترکیبی عالی را باتوجه به ویژگی های خود فراهم می آورند.  سوارز همان مهاجم نوکی است که بارسلونا مدتی به دنبالش بود و نیمار نیز بسیار بهتر شده و مسی نیز مثل همیشه پدید تیمش است به صورتی که این سه نفر بسیار ترسناک هستند که آزمون سختی برای دفاع یوونتوس خواهد بود ولی مدافعان یووه نیز برای خودشان قهرمانانی هستند. ان ها برای مهار این سه نفر نیاز دارند که هوشیار باشندو مهم تر از همه اینکه باید اطمنان پیدا کنند که تا سوت پایان بازی متمرکز بمانند. آن ها می دانند که چه اتفاقی برای پی اس جی رخ داد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.