پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مردم نمیدانند مسی چگونه است , یوونتوس پاریس نیست !

کد خبر : 64418  |  زمان ارسال : جمعه 11 فروردین 1396
لیلیان تورام بازیکن سال ها قبل یوونتوس و بارسلونا در باره مسائل مختلفی صحبت کرده است.

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا و یوونتوس در مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان روپا باید به مصاف هم بروند , لیلیان تورام بازیکن سال ها قبل بارسا و پاریس درباره این بازی و مسائل مختلفی صحبت صحبت کرده است .

 

او درباره مسی گفت :

مردم نمیدانند که لیونل مسی چه شخصیت قوی دارد , وقتی  من دربارسلونا بودم او در سن 17 سالگی بود اما با گذشت تنها 10 دقیقه از بازی او فهمیدم که او در بارسلونا به بازیکن بزرگی تبدیل خواهد شد.

 

او درباره بارسلونا گفت :

باشگاه فوتبال بارسلونا تنها یک باشگاه قوتبالی نیست , و بیشتر از فوتبال است , ما با بنیاد خیریه بارسا کار میکنیم و بزودی نیز قرار داد خود را تمدید خواهیم کرد.

 

او درباره بازی بارسا - یوونتوس گفت :

واقعا دشوار است که شما بگوید نتیجه چه خواهد شد , یووه تیم دفاعی است اما بارسا با انجام نتیجه 6 بر 1 مقابل پاریس نشان داد که غیرممکن وجود ندارد , یوونتوس تاریخ بزرگی دارد به عنوان مثال پاریس بارسا را 4 بر صفر برد اما چون تاریخ قوی نداشت 6 بر 1 بازی را واگذار کرد و حذف شد عدم وجود تجربه شاید باعث بوجود آمدن دریافت 6 گل شد.

 

وی ادمه داد :

آنچه مقابل پاریس اتفاق افتاد برای یوونتوس اتفاق نمی افتد , بازی یوونتوس در فینال یک امر طبیعی است و کسی تعجب نمی کند آن ها سال هاست با این ترکیب کار میکنند و دیگر عادت کرده اند ,مهمترین چیز برای یوونتوس این است که برنده شود حالا چه با نتیجه 1 بر صفر اما از دیدار بارسا و یوونتوس باید انتظار گل های زیادی داشته باشید ! و بعید است این بازی کم گل باشد.

 

او در نهایت درباره اومتیتی گفت :

او شخصیت بزرکی دارد و برای سبک بارسا بسیار مناسب است , تطابق و هماهنگی یک دفاع با سیستم بارسا مشکل است اما اومتیتی با آرامش و شخصیت متفاوت خود موفق به این کار شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.