پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هکتور دروغ می گوید! ؛ جلسه برگزار شده رابرت فرناندز با دو نماینده بلرین !

کد خبر : 66787  |  زمان ارسال : سه شنبه 16 خرداد 1396
هکتور بلرین حقیقت را نمی گوید ؟

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، هکتور بلرین به خوبی از علاقه و تماس مدیران باشگاه بارسلونا علی رغم کتمان آن آگاه است.

 

طبق گزارش منتشر شده: 

پنجشنبه هفته گذشته رابرت فرناندز به همراه بارتومئو و رائول سانلهی به همراه دو نماینده هکتور بلرین دور یک میز به صرف شام نشستند و بدین ترتیب باشگاه بارسلونا علاقه رسمی خود را به بلرین ابراز کرده است.

 

طبق گزارش موندو، ارنستو والورده مربی جدید بارسلونا دستور خرید هکتور بلرین را به عنوان بازیکن سابق لاماسیا صادر کرده است و هم اکنون روند جذب هکتور بلرین با سرعت خوبی در حال پیشرفت است چون جلسه مهمی در پنجشنبه گذشته در بالاترین سطح مدیریتی باشگاه برگزار شده است.

 

طبق گزارش:

یکی از دو نفر نماینده های بلرین آلبرت بوتینس بوده است که در رستورانی در شهر بارسلونا به صرف شام با روسای باشگاه بارسلونا پرداختند و اساس توافق برای انتقال بلرین به نیوکمپ صادر شده است.

 

 

طبق گزارش بارتومئو کمی نسبت به این انتقال بی میل است چون باید بازیکن فروشی آکادمی خود را هم اکنون با هزینه بالایی بازگرداند که به نوعی یک شکست مدیریتی برای او خواهد بود ولی درنهایت او در حال حاضر مجبور است تا به منافع خود نگرد.

 

بنابراین:

گام بعدی برای جذب بلرین ارائه پیشنهاد به باشگاه آرسنال است تا توپچی های لندن را نسبت به انتقال متقاعد کنند که قطعا ارزش این انتقال بیش از 40 میلیون یورو خواهد بود اگرچه که بارسلونا سعی خواهد کرد تا این رقم را کاهش دهد.

 

همچنین در گزارش اورده شده است که آردا توران می تواند وارد این معامله برای کاهش هزینه گردد هرچند که مدیر برنامه های او روز گذشته مجددا تاکید کرد که توران در نیوکمپ باقی خواهد ماند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.