پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پائولینیو و سمدو نشان دادند که آنها چه ارزش هایی دارند !

کد خبر : 70770  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 شهریور 1396
خرید های جدید ارزش های خود را ثابت کرده اند !

اختصاصی بارسا نیوز - سمدو و پائولینیو لیاقت خود را نشان دادند.

 

طبق گزارش مارکا، 2 خرید تابستانی باشگاه بارسلونا با عملکرد قابل خوب به شدت سرو صدا به پا کرده اند. بعد از اینکه بارسلونا با 30 میلیون یورو نلسون سمدو را جذب کرد انتقاد های زیادی از تیم مدیریت بارسلونا شد. اما حالا مدافع پرتقالی سمت راست تیم را بیمه کرده است.

 

در بازار تابستانی اتفاق های زیادی برای بارسلونا رخ داد. خروج نیمار و شکست در جذب مارکو وراتی ، دیماریا و کوتینیو نا امیدی های زیادی در دل هواداران ایجاد کرده بود. بعد از اینکه بارسلونا تصمیم گرفت با 40 میلیون یورو پائولینیو را راهی نیوکمپ کند بازیکنی 29 ساله ای که در لیگ چین فعالیت میکرد نا امیدی هواداران بیشتر از قبل شد.

 

هواداران بارسلونا قضاوت زود هنگامی در مورد نلسون سمدو و پائولینیو داشتند. سمدو حالا در سمت راست سطح بالایی از خود به نمایش میگذارد و مشکلات خط دفاعی که در فصل پیش بار ها به تیم ضربه زد را کاملا پوشش داده است. حقیقت این که است این 2 خرید باعث تقویت بارسلونا نسبت به فصل قبل شده اند. سمدو با اعتماد به نفس بالایی در بازی های بارسلونا شرکت میکند در روز های گذشته نیز توانست یک پنالتی در مقابل ایبار بگیرد.

 

پائولینیو در این چند بازی خود را به همه ثابت کرده است. گلزنی او در مقابل ختافه و پیروزی 1-2 در این بازی خانگی باعث شد محبوبیت پائو به شدت افزایش پیدا کند. سمدو و پائولینیو نشان دادند که لیاقت تمام پولی که برایشان هزینه شده است را دارند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.