پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوارز در چرخش , مسی 9 کاذب و آلکاسر بدون دقیقه !

کد خبر : 70773  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 شهریور 1396
شرایط برای پاکو پیچیده شده است.

اختصاصی بارسا نیوز - شرایط برای آلکاسر پیچیده و سخت شده است.

 

طبق گزارش آ.اس، بعد از خروج نیمار جونیور حالا تصمیم های تاکتیکی و استفاده از بازیکنان پیچیده شده است. در دیدار مقابل ایبار سرمربی جدید تیم ارنستو والورده در یک اقدام جالب سوارز مهاجم نوک تیم را نیمکت نشین کرد این موضوع در این سال ها بی سابقه بوده است. البته در زمان انریکه نیز چنین اتفاق های رخ میداد. والورده امیدوار است که نیمکت نشینی سوارز بر روی عملکردش مفید باشد.

 

تعجب آور تر از نیمکت نشینی سوارز نبود پاکو آلکاسر در لیست 18 نفره تیم بود. در دیدار مقابل ختافه پاکو به علت بیماری از لیست خط خورد اما بعد از آن به طور عادی با هم تیمی های خود به تمرین پرداخت و انتظار میرفت برای این بازی ها دعوت شد. بارسلونا پاکو را با مبلغ 30 میلیون یورو جذب کرد تا در زمان مصدومیت سوارز و غیبت این مهاجم اروگوئه ای بتواند از پاکو آلکاسر بهره ببرد. تغییر پست مسی توسط والورده به جایگاه آلکاسر صدمه زده است.

 

وضعیت پاکو آلکاسر در بارسلونا اصلا جالب نیست. همه منتظر روشدن شدن وضعیت این مهاجم برای دیدار مقابل خیرونا هستند. پاکو بعد از مصدومیت دمبله امیدوار بوده که دقایق بیشتری را به بازی گرفته شود. کاپیتان سابق والنسیا از ترک باشگاه سابق خود پشیمان شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.