پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روبرتو: به جایی جز بارسلونا فکر نمی کنم؛ به مسیر اینیستا و مسی می اندیشم

کد خبر : 76279  |  زمان ارسال : پنجشنبه 3 اسفند 1396
سرجی در مراسم تمدید

اختصاصی بارسانیوز – سرجی روبرتو در مراسم تمدید قرارداد خود که طبق گفته بارتومئو با رد پیشنهادات در بارسلونا ماندنی شد در کنفرانس به سوالات پاسخ داد.

 

سرجی روبرتو درخصوص تمدید گفت:

من سال هاست که در این باشگاه هستم و زندگی خیلی، خیلی، خیلی خوبی داشته ام و اولین دیدارم برای تیم اصلی مقابل سلتاویگو را به یاد دارم که بسیار برایم خاص بود. من همیشه به یادش می اورم و همچنین گل مقابل پاری سن ژرمن، همیشه به یاد خواهمش داشت.

 

از همان لحظه اول که صحبت بر سر تمدید آغاز شد من به جای دیگری فکر نمی کردم چون بارسلونا همان جایی است که همیشه می خواستم، از دوران کودکی می خواستم که اینجا باشم. درست است که باشگاه های دیگری نیز علاقه مند بودند اما هدف من ماندن در بارسلونا بود و خوشحالم که می توانم تا 2022 در بارسلونا بمانم و اگر بتوانم بیشتر بمانم، خوشحال تر خواهم بود.

 

من امیدوارم که بتوانم مسیر اینیستا و مسی را ادامه دهم و هنوز جوانم و در 26 سالگی هنوز مسیری طولانی درپیش دارم اما اگر بتوانم در آخر دوران حرفه ای در بارسلونا بمانم فوق العاده خواهد بود. برای جایی که در آن هستم خیلی تلاش کرده ام و هزینه زیادی داده ام و نمی توان به همین سادگی آن را از بین برد و امیدوارم این آخرین تمدیدم نباشد

 

تصور من از بارسلونا همیشه بهترین تیم جهان بوده که در ان حضور دارم و زمانی می دانستم که تیم بزرگی در بارسلونا حضور دارد که اضافه شدنم را دشوار می کند اما هرگز دست از تلاش برنداشتم تا به رویای دشوار خود برسم.

 

ارتباط با مسی؟

کار کردن و درک متقابل از او آسان است چون مسی کار را راحت می کند. او همه چیز را ساده تر می کند چون بهترین بازیکن جهان است و امیدواریم که بتوانیم او را تا انتهای دوران فوتبالی اش دراختیار داشته باشیم.

 

کارلس آلنا؟

او فصل خوبی تاکنون داشته و بسیار حرفه ای است. او نیز تمام دوران فوتبالی اش را در بارسلون بوده و رویای بازی در تیم اصلی را دارد اما باید گام به گام پیش برود و جاه طلبی زیادی داشته باشد.

 

توصیه به لاماسیا؟

من از حضور پپ در بارسلونا خوش شانس بودم چون روی من و سایر جوانان حساب باز می کرد و من همیشه از او بابت اولین بازی ام در نیوکمپ سپاسگزارم. با انریکه دو مرحله در تیم جوانان و اصلی داشتم و به مرحله ای رسیدم که در پستی جدی بازی کنم و از انریکه نیز ممنونم. من از سختی کار برای رسیدن به تیم اصلی آگاه بودم چون نیاز به بازی در سطح بالا جهت قرار گرفتن در سطح موردنیاز تیم داشتم اما می دانستم که باید صبر کنم

 

من همیشه در تلاشم تا بهترین کار را به عنوان یک الگو برای جوانان انجام دهم و وقتی که جوان بودم به بازیکنان تیم اصلی نگاه می کردم . من می خواهم به بچه های لاماسیا بگویم که کار آسانی درپیش ندارند و شرط موفقیت در اینجا صبر کردن است.

 

موقعیت کنونی تیم؟

همان جایی هستیم که از ابتدای فصل می خواستیم در آن باشیم. خب با قرار داشتن در صدر لالیگا و رسیدن به فینال حذفی طبیعی است که بازیکنان کمی خسته باشند اما تیم همچنان مشتاقانه به ادامه مسیر می نگرد.

 

گیرونا؟

فصل خوبی تاکنون داشته اند و بازی دشواری درپیش داریم . ان ها نشان داده اند در مقابل تیم های بزرگ چقدر خوب کار می کنند.

 

الگوها؟

برای من بازیکنانی چون اینیستا، مسی، ژاوی ، پیکه پویول و بوسکتس که بیشتر دوران حرفه ای خود را در بارسلونا گذرانده اند همچون آینه ای برایم هستند . من می خواهم مسیر ان ها را ادامه دهم

 

جام جهانی؟

رویای من است و امیدوارم همچنان به این روند خود ادامه دهم تا ببینیم که سرمربی به من فرصت می دهد یا که نه

 

گل به پاریس؟

وقتی که مردم من را در خیابان می بینند، آن ها ان گل را به یاد می اورند. خب این گل در کارنامه فوتبال من ثبت شده و در اینده مرور خواهد شد پس خیلی خاص است

 

پاریسی ها مقابل رئال کامبک می زنند؟

خب سال گذشته نتیجه ای بدتر از این را هم جبران کردیم وهمیشه فرصت برای جبران هست

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.