پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کیتا : غیبت ناینگولان به رم ضربه میزند !

کد خبر : 77546  |  زمان ارسال : چهارشنبه 15 فروردین 1397
امیدوارم هر تیمی که بهتر بازی میکند به دور بعدی صعود کند !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش موندو ، امشب بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود از ساعت 23:15 میزبان آس رم خواهد بود. سیدو کیتا بازیکن سال های پیش بارسلونا که سابقه بازی در تیم آس رم را نیز در کارنامه دارد در مورد این دیدار صحبت هایی انجام داده است.

 

دیدار بارسلونا و آس رم :

قبل از شروع رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا از مدعی های اصلی قهرمانی در این رقابت ها بود. اما آن ها باید حواسشان به تیم رم باشد چرا که آس رم از یک گروه بسیار دشوار بالا امد و حالا نیز جزء 8 تیم برتر اروپا است.

 

غیبت احتمالی ناینگولان :

اگر امشب ناینگولان نیتواند آس رم را همراهی کند قطعا رمی ها ضربه بدی خواهند خورد چرا که راجا یک بازیکن قدرتی در میانه زمین است. اگر او غایب باشد بدون شک رم یکی از بهترین های خود را از دست داده است. البته دی فرانچسکو جایگزین های خوبی برای پر کردن احتمالی جای خالی ناینگولان نیز دارد. پروتی ، جرسون ، فلورنزی و د روسی بازیکنانی هستند که میتوانند در میانه زمین برای آس رم عملکرد خوبی داشته باشند.

 

کدام تیم به دور بعدی صعود خواهد کرد :

من سابقه حضور در دو باشگاه را داشته ام و آن ها در زمان فعالیت من رفتار بسیار خوبی با من داشتند ، من احترام زیادی برای این دو باشگاه قائل هستم و امیدوارم که هر تیمی که عملکرد بهتری داشت به دور بعدی صعود کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.