پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

امیدواری مسی برای پیوستن یک بازیکن PSG به بارسلونا

کد خبر : 79138  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 خرداد 1397
لیونل مسی از آمدن دیماریا حمایت میکنند . ستاره بارسلونا امیدوار بود آنخل در تابستان گذشته راهی نیوکمپ شود که این اتفاق رخ نداد .

اختصاصی بارسا نیوز - آنخل دیماریا برای ترک پاری سن ژرمن اشتیاق زیادی دارد و به خصوص از بازگشت به اسپانیا استقبال میکند . او دوست دارد اینبار برای بارسلونا با دوست هود لیونل مسی بازی کند .

 

اگرچه پاری سن ژرمن آماده است تا در صورتی که با مشکل فیرپلی مالی مواجه شد اقدام به قربانی کردن کیلیان امباپه کند اما دیماریا نیز برای ترک این باشگاه مصمم است که میتواند باعث تزریق پول زیادی به پارک دو پرنس شود .

 

دیماریا میداند که در پاری سن ژرمن شانس کمی برای کسب لیگ قهرمانان دارد و دلیل آن این است که لیگ فرانسه چندان رقابتی نیست .

 

در اوایل زمستان بحث انتقال آنخل دیماریه به اسپانیا مطرح بود . او پس از انتقال به منچستریونایتد و شرایطی که برای او ایجاد شد نمیخواهد به جزیره بازگردد زیرا از آنجا ناراحت است . دیماریا میخواهد یا برای بارسلونا و یا اتلتیکومادرید بازی کند . او نمیخواهد به رئال بازگردد زیرا با گذشت زمان هنوز دلیل خروج خود را توسط فلورنتینو پرز درک نمیکند .

 

روشن است که او بارسلونا را ترجیح میدهد زیرا رقابتی تر و جایی است که دوست او مسی بازی میکند .

 

امروز موندو دپورتیوو از علاقه مجدد بارسلونا به این بازیکن نوشت ( جزئیات ) . قیمت احتمالی او بیش از 70 میلیون یورو خواهد بود .


 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.