پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رسمی: امرسون به بارسلونا پیوست

کد خبر : 87098  |  زمان ارسال : پنجشنبه 11 بهمن 1397
انتقال قرضی به بتیس

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا، امرسون مدافع راست باشگاه اتلتیکو مینیرو از تابستان 2019 با مبلغ 12 میلیون یورو با قراردادی 5 ساله جذب خواهد شد که بارسلونا حرفی از رئال بتیس نزده است. با این حال رئال بتیس نیز به صورت همزمان جذب قرضی 6 ماهه امرسون را تا انتهای فصل اعلام کرد.

 

با این حال برخلاف گزارشات قبلی، امرسون از تابستان بازیکن بارسلونا خواهد بود.

 

با این حال اسپورت گزارش داده است که امرسون مدافع راست 20 ساله اتلتیکو مینیرو طی انتقالی مشترک با رئال بتیس به بارسلونا پیوسته است به صورتی که این بازیکن نیم فصل دوم را به صورت قرضی در بتیس توپ خواهد زد و در تابستان با 12 میلیون یورو جذب خواهد شد که بارسلونا و بتیس هر یک 6 میلیون یورو پرداخت خواهند کرد که این توسط دو باشگاه اعلام نشده است.

 

امرسون از تابستان نیز به مدت 2 فصل یعنی تا تابستان 2021 همچنان در رئال بتیس حضور خواهد داشت و سپس راهی بارسلونا خواهد شد و در آن زمان اگر بارسلونا تشخیص داد که امرسون مناسب برنامه تیم نخواهد بود می تواند او را به فروش برساند که هر یک از دو باشگاه 50 درصد از فروش او سهم خواهند برد.

 

قرارداد امرسون در تابستان 2019 به مدت 5 سال منعقد خواهد شد. امرسون در برزیل به دنی آلوز جدید ملقب است.

 

در حال حاضر 3 سهمیه غیر اروپایی بارسلونا پر است و جایی برای امرسون در تیم اصلی بارسلونا نیست. جذب امرسون در شرایطی است که بارسلونا برای دفاع راست، روبرتو، سمدو و واگوئه را دراختیار دارد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.