پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

امرسون: ابتدای تابستان به بارسلونا فکر می کنم نه الان

کد خبر : 88431  |  زمان ارسال : سه شنبه 28 اسفند 1397
تجربه بازی مقابل تیم آینده

اختصاصی بارسانیوز - امرسون مدافع راست مشترک بارسلونا و رئال بتیس که در حال حاضر به صورت قرضی از اتلتیک منیرو در بتیس توپ می زند، از تابستان بازیکن بارسلونا محسوب خواهد شد اگرچه که دو فصل در بتیس به کار خود ادامه خواهد داد.

 

امرسون پس از چند دقیقه بازی مقابل رن و سلتاویگو توانست در دیدار بتیس مقابل بارسلونا نیم ساعت با ورود به زمین به جای خواکین در زمانی که بازی با نتیجه 3-0 در جریان بود بازی کند تا تجربه منحصر بفردی از بازی در تیم خود و مقابل تیم آینده خود داشته باشد.

 

امرسون درخصوص بازی مقابل بارسلونا گفت:

خیلی خوشحالم اما از نتیجه نه. در هر بازی که به میدان می روم دارم بهتر می شوم تا در ترکیب تیم قرار بگیرم. وقتی که نتیجه بازی داشت بد پیش می رفت این فکر را می کردم که وارد بازی شوم تا بتوانم کاری انجام دهم. در ابتدا فشار زیادی حس کردم اما در ادامه آرامتر شدم. پس از بازی به هم تیمی هایم گفتم که تا لحظه ضربه آزاد مسی که به گمانم خطا نبود خوب بازی کردیم. اما مسی که بازیکن توانمندی است آن را به گل تبدیل کرد. در نیمه اول خیلی خوب بودیم که باز مسی ظاهر شد.

 

امرسون در ادامه بیان کرد:

باید هر روز بهتر شوم و به تیم کمک کنم. کاملا متمرکز هستم و پس از تمرینات کمی بیشتر می مانم. بدنسازی را در برزیل دوست نداشتم اما حالا باید از مارکوس تشکر کنم چون به من ثابت شد که در اینجا باید از نظر بدنی قوی بود.

 

امرسون که از ابتدای تابستان بازیکن بارسلونا خواهد بود در این خصوص گفت:

در موردش فکر نمی کنم. در حال حاضر اینجا هستم . همیشه می خواهم بهترین بازی را انجام دهم، چه مقابل بارسلونا و چه ختافه و هر تیمی دیگر. در جولای به بارسلونا فکر خواهم کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.