پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بمب گریزمان (+ عکس)

کد خبر : 88553  |  زمان ارسال : پنجشنبه 8 فروردین 1398
گریزمان حاضر به کاهش است !

اختصاصی بارسانیوز - روزنامه موندو دیپورتیوو امروز با روی جلد بردن آنتوان گریزمان از بمب خبری این مهاجم فرانسوی خبر داد بدین صورت که او حاضر است برای پیوستن به بارسلونا از دستمزد سالیانه 23 میلیون یورویی خود بکاهد.

 

آنتوان گریزمان پس از حذف اتلتیکو از لیگ قهرمانان و شکست لالیگایی مقابل بیلبائو با از دست رفتن تمام جام های فصل جاری چند هفته ای به بازار نقل و انتقالات و به ویزه بارسلونا لینک شده و علی رغم تکذیب خبرهای خروج توسط خود و خواهرش اما همچنان موضوع داغ و جذاب برای رسانه ها محسوب می شود به صورتی که موندو به عنوان لینک دهنده گریزمان به بارسلونا یک بار دیگر او را روی جلد برد.

 

طبق گزارش موندو، آنتوان گریزمان پشیمانی خود بابت رد پیشنهاد بارسلونا در انتهای فصل گذشته را به بارسلونا اعلام کرده که در رویای فتح لیگ قهرمانان فصل جاری در واندا متروپولیتانو چنین تصمیمی گرفته بود و تنها در تابستان پیش رو فرصت جدایی از اتلتیکو مادرید را با داشتن بند آزادسازی 120 میلیون یورویی خواهد داشت چون از پنجره های بعد بند او 200 میلیون یورو خواهد بود.

 

طبق گزارش، آنتوان گریزمان در راه ابراز پشیمانی خود حاضر به کاهش دستمزد فعلی 23 میلیون یورو در سال خود در اتلتیکو مادرید است و دستمزد پیشنهادی حدودا یکسال قبل بارسلونا به میزان 16 میلیون یورو در سال را می پذیرد.

 

 

گریزمان علی رغم امیدواری به تقویت شدن تیم در تابستان گذشته برای فتح عناوین قهرمانی اما هم اکنون پس از خروج 80 میلیون یورویی لوکاس هرناندز در روز گذشته که راهی بایرن مونیخ شد شاهد خروج دیگر ستاره های تیم نیز است و دیگر به پروژه اتلتیکو امیدوار نیست که به احتمال زیاد کاستا، سائول و فیلیپه لوئیس نیز این تیم را ترک خواهند کرد.

 

از طرفی گریزمان نیز می داند که بارسلونا به دنبال جایگزین کردن لوئیس سوارز در این تابستان خواهد بود که لوکا جوویچ و مارکوس رشفورد به عنوان گزینه های جوان بارسلونا سابقه بازی در لالیگا را نیز ندارند درحالی که گریزمان امتحان خود را در فوتبال اسپانیا پس داده است هرچند که در 28 سالگی شاید برای آخرین دوره فوتبالی خود طی قراردادی 4 تا 5 ساله بتواند در بارسلونا توپ بزند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.