پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کوتینیو به ترک بارسلونا فکر می کند ! (+ عکس)

کد خبر : 88569  |  زمان ارسال : جمعه 9 فروردین 1398
فشار مجدد رسانه ای در آستانه دربی

اختصاصی بارسانیوز - روزنامه اسپورت روز قبل از دربی مقابل اسپانیول با روی جلد بردن فیلیپه کوتینیو از فکر کردن کردن کوتینیو به ممکن بودن جدایی از بارسلونا در تابستان تیتر زد به صورتی که حتی درخصوص امکان ترک بارسلونا با هم تیمی هایش در تیم ملی برزیل صحبت کرده است.

 

همانطور که اسپورت پیش از این از فرصت یک ماهه کوتینیو برای تصمیم گیری درخصوص آینده خود خبر داده بود در نسخه امروز خود اعلام کرد که کوتینیو به ترک بارسلونا فکر می کند و در جریان دو دیدار دوستانه ملی مقابل پاناما و جمهوری چک در این خصوص با هم تیمی های خود صحبت کرده است.

 

طبق گزارش، کوتینیو به دنبال به دست آوردن جایگاه خود در لیورپول در یک تیم بزرگ اروپایی دیگر است و اینکه تبدیل شدن به بازیکنی ستاره تا زمان حضور مسی در بارسلونا برایش امکان پذیر نیست.

 

کوتینیو اخیرا در مصاحبه پس از بازی خود در بارسلونا با پذیرفتن عملکرد ضعیف خود و اینکه نتوانسته تفاوت ها را درون زمین رقم بزند که در واقع برای انجام همین کار نیز جذب شده بود.

 

 

کوتینیو علی رغم اینکه حمایت های هم تیمی های خود از جمله لوئیس سوارز و مسی را دراختیار داشته اما نتوانست از مصدومیت دمبله استفاده کند هرچند که کوتینیو از فردا فرصت مجددی خواهد داشت هرچند که مقابل رئال بتیس در سیستم 2-4-4 والورده از ابتدا روی نیمکت حضور داشت.

 

طبق گزارش اسپورت، باشگاه بارسلونا در نشست اخیربا نمایندگان کوتینیو حداکثر اعتماد را به این ستاره برزیلی تزریق کرده اینکه کسیدر باشگاه به توانایی های کوتینیو شک ندارد و در لیست فروش قرار نگرفته است.

 

بنابراین در باشگاه بارسلونا در تلاش هستند تا کوتینیو در اسرع وقت وضعیت خود را تغییر دهد و حتی کوتینیو اعلام کرد که صحبت های والورده با او تاثیرگذار بوده و هم اکنون باید منتظر عملکرد او در بازی های بعدی ماند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.